Opgelicht of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
Ik zal lange verhaal kort houden!

Vorige week woensdag (20-04-2016) heb ik contact gehad met een tweaker ivm een SSD van Intel.

Zeer snel een deal kunnen maken en het geld was ook hetzelfde dag door mij overgemaakt op zijn rekening.

De SSD moest verstuurd worden in een bubbel envelop en met Track & Trace van TNT en ik was zeer specifiek daarover .
Volgende dag de tweaker in kwestie stuurt mij een bericht dat de SSD is verstuurd maar zijn moeder heeft per "ongeluk" de pakketje met de gewone post verstuurd,zonder de T&T van TNT.

Ik heb meteen bericht gestuurd dat ik hiermee niet blij was dit omdat zulke pakketjes die onmogelijk te traceren zijn worden waak niet of te laat geleverd.

Nu zijn wij bijna twee weken verder en de schijf is nog niet bij mij geleverd,ik heb meerdere berichten aan de tweaker gestuurd maar geen een terug gehad!

Nu gaat het wel hier om relatief klein bedrag (45€) maar ik heb wel vermoeden dat de schijf niet meer zal aankomen.

Nu wil ik niet meteen met modder gooien en de tweaker van oplichting beschuldigen(hij heeft 65+ positieve feedbacks) maar als ik iets betaald en vervolgens naar twee weken niets krijg en de tweaker is meerdere malen wel online geweest maar niet de moeite genomen om een bericht terug te sturen dan heb ik wel vermoede dat ik lichter ben gemaakt van 45€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Heb je dit aangekaart bij Tweakers zelf?

Soms heb ik ook te maken gehad met hele lastige Tweakers, ondanks dat zij positieve reviews hadden.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
Nee,nog niet gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Tja je staat niet echt sterk ik snap je punt goed.

opgelicht laten we er buiten gezien je daar niks over kunt zeggen al zou ik er niet raar van opkijken.

Mijn ervaring met briefpost is tot heden altijd prima geweest. (zowel marktplaats als tweakers.)(voor 5u op de bus volgende dag in huis) maar het kan natuurlijk altijd fout gaan..

enige wat je kan doen is wachten.. Als des betreffende persoon niet reageert zou ik inderdaad tweakers inlichten. Het enige waarbij je in je "recht" staat / voordeel uit kan halen is dat het niet verzonden is met track&trace wat je wel wilde.

Daarnaast vind ik het hele verhaal van hem sowieso wel raar om nog even over oplichting terug te komen.. Hij zegt dat zijn moeder het op de bus heeft gedaan. Dat zou dus betekenen dat hij al je adres gegevens op het pakketje heeft gezet en het pakketje gemaakt heeft. Daarna heeft zijn moeder (uit het niets) het pakketje gewogen en er postzegels op geplakt en toen verstuurd. Lijkt mij vrij krom gaan allemaal als je het in het "echte leven" zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Galinsky schreef op maandag 02 mei 2016 @ 01:34:

Daarnaast vind ik het hele verhaal van hem sowieso wel raar om nog even over oplichting terug te komen.. Hij zegt dat zijn moeder het op de bus heeft gedaan. Dat zou dus betekenen dat hij al je adres gegevens op het pakketje heeft gezet en het pakketje gemaakt heeft. Daarna heeft zijn moeder (uit het niets) het pakketje gewogen en er postzegels op geplakt en toen verstuurd. Lijkt mij vrij krom gaan allemaal als je het in het "echte leven" zet.
Ik neig ook naar oplichting. Al klopt jou situatieschets ook niet helemaal. Ik verstuur ook wel eens enveloppen per pakketpost, als ik dan bij de supermarkt aankom, moet ik echt duidelijk zijn dat ik het als pakketpost verzonden wil hebben. Voordat ik het weet, weegt de baliemedewerker de enveloppe af, plakt er ee de postzegel op en gooit ze het in de postzak. Dit doet ze vrij automatisch omdat het "door de brievenbus past". Dat weet ik ook wel muts, maar het moet toch echt via de pakketpost!

Of dit bij het pakketje van de TS ook gebeurt is weet ik niet. Maar ga er maar van uit dat je je SSD nooit meer zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Tja je staat niet echt sterk ik snap je punt goed.

opgelicht laten we er buiten gezien je daar niks over kunt zeggen al zou ik er niet raar van opkijken.

Mijn ervaring met briefpost is tot heden altijd prima geweest. (zowel marktplaats als tweakers.)(voor 5u op de bus volgende dag in huis) maar het kan natuurlijk altijd fout gaan..

enige wat je kan doen is wachten.. Als des betreffende persoon niet reageert zou ik inderdaad tweakers inlichten. Het enige waarbij je in je "recht" staat / voordeel uit kan halen is dat het niet verzonden is met track&trace wat je wel wilde.

idd. ik denk eerder dat het pakketje ongefrankeerd in de bus is gegooid zonder retour adres.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kendo schreef op maandag 02 mei 2016 @ 05:54:
[...]

idd. ik denk eerder dat het pakketje ongefrankeerd in de bus is gegooid zonder retour adres.
Dan had de TS hem gewoon ontvangen. Met een rekening voor de porto erbij, als ze de afzender niet kunnen achterhalen. Post zonder postzegels wordt gewoon bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Hij heeft geen bewijs dat jij het ontvangen hebt, en je hebt laten merken dat je T&T wilde. De verantwoordelijkheid ligt bij hem. Als hij na vragen niet geld terug wilt geven, of alsnog wilt leveren denk ik dat naar de rechter stappen wat in jouw voordeel is, tevens druk van zijn ouders zal geven - en het of snel opgelost is, of je krijgt meer dan je 45 euro. Rechtsbijstand verzekering is heel handig hiervoor. Tijd om de jongen na overleg met je verzekeraar nog 1x te mailen alvorens je eventueel verdere stappen overweeg.

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 09:05
Van het weekend nog dit draadje gelezen:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1535489/0
Daar zijn ook SSD;s gekocht en niet gekregen (meerdere personen). Wellicht staan er hier nog bruibare tips tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 18:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

SalimRMAF schreef op maandag 02 mei 2016 @ 01:08:
Heb je dit aangekaart bij Tweakers zelf?
Als des betreffende persoon niet reageert zou ik inderdaad tweakers inlichten.
Voordat we over oplichting praten, laten we eerst nog even afwachten of het pakketje nog opduikt. Tweakers is geen partij in de transactie, dus kunnen wij hier helaas niets in betekenen. Je zal er toch echt zelf met de andere partij uit moeten komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 02-05-2016 07:21 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 10:02
*hij heeft 65+ positieve feedbacks*

Voor een bedrag van 45 en zoveel positieve feedbacks lijkt het mij zeer onlogisch dat je bent opgelicht.

Maar hoe dan ook je hebt afspraken gemaakt die niet waar zijn gemaakt (geen T&T etc etc), en de verkoper is verplicht het geld terug te storten OF tot een goede afhandeling(oplossing) te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
Kijk..

Ik denk dat een van de volgende is gebeurd:

1. Tweaker heeft de SSD niet verstuurd en hij kan ook niet bewijzen dat de schijf is verstuurd omdat ie geen T&T heeft ,en heeft mij opgelicht.

-Denk niet dat ie zijn streak van 65 + feedbacks wil verpesten voor 45€ dus deze optie valt sowieso af .

2.Tweaker heeft de SSD verstuurd met de gewone post maar de pakketje is door een medewerker van TNT ontvreemd

-Dit is wat ik denk gebeurd..Een pakketje die niet te tracen is versturen vraagt om problemen.Iedere knuppel die werkt bij TNT en krijgt in zijn handen een envelop met een vierkantig ding met gewicht va 150 tot 200 gram in zijn handen denkt automatisch aan een iPhone of een Samsung.

3.Tweaker heft de pakketje verstuurd als een brief en een postzegel van 1€ opgeplakt zonder retour adres.

-In dit geval doet TNT nog geen moeite om die alsnog te versturen omdat alles boven de 50 gram als envelop kost 2.50€ te verzenden en de pakketje is ergens in prullenbak of zo beland.

Hoe dan ook,ik vind het vreemd dat ik nu al bijna twee weken geen reactie van hem heb gehad!
Misschien is ie met de vakantie of zo ?
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 16:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Essox Lucius schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:13:
3.Tweaker heft de pakketje verstuurd als een brief en een postzegel van 1€ opgeplakt zonder retour adres.

-In dit geval doet TNT nog geen moeite om die alsnog te versturen omdat alles boven de 50 gram als envelop kost 2.50€ te verzenden en de pakketje is ergens in prullenbak of zo beland.
Deze situatie bestaat niet. PostNL zal de post altijd bezorgen, ongeacht te weinig of voldoende frankering. Bij te weinig frankering zit er echter een brief / stikker bij dat er nog portokosten betaald dienen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
rens-br schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:18:
[...]

Deze situatie bestaat niet. PostNL zal de post altijd bezorgen, ongeacht te weinig of voldoende frankering. Bij te weinig frankering zit er echter een brief / stikker bij dat er nog portokosten betaald dienen te worden.
Toch wel want is in verleden bij mij gebeurd!

Ik had een defecte onderdeel van een PC ooit verstuurd naar een tweaker, Gratis in een envelop en met een postzegel van 1€ en MET retour adres!
De tweaker zegt dat ie de onderdeel nooit heeft kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 16:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Essox Lucius schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:24:
[...]
Toch wel want is in verleden bij mij gebeurd!
Hoelang is dit geleden? PostNL heeft het retourbeleid 'recentelijk' aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 14:07
Grappig dit verhaal. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem bij een Marktplaats-verkoper. Ik kocht een Samsung 850 EVO 500 GB SSD en meneer had hem netjes in bubbelplasticenvelop opgestuurd, maar ik heb hem nooit ontvangen. Aangezien meneer gewoon nog reageert op zijn mail en mij aanbiedt een nieuwe SSD te sturen met T&T, ga ik niet uit van oplichting, maar het blijft vreemd dat er zoveel post 'kwijtraakt' bij PostNL. Er staan hele fora vol met verhalen over 'kostbare' pakketjes die zonder reden nooit aankomen.

Ik hoop dat je er uit kunt komen met deze Tweaker.

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik wil zeker het woord oplichting niet in de mond nemen.
Jij hebt een deal gemaakt onder de voorwaarde T&T via TNT, en dat is niet gebeurd.
Of dat nu ligt aan de poetsvrouw, de moeder of de hond van de verkoper is je zaak niet.
Het minste wat hij kan doen is je terugbetalen als het pakket niet binnen de 2 weken op duikt.

En als het later toch nog op duikt, dan betaal je de 45€ toch terug zeker.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:20
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat het pakket "zoek" is door slechte handschrift van verkoper. Het duurde twee weken voordat het pakket eraan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:25
Probleem met geen T&T code...
Er zijn 3 opties
- Pakket is verloren gegaan.
- Pakket is niet verstuurd maar verkoper zegt van wel.
- Pakket is aangekomen maar ontvanger zegt van niet.
- Pakket komt VEEL later binnen door slecht handschrift e/o geen retour afzender.

ik denk niet dat jet ooit nog terecht zal komen overigens. Succes ermee in elk geval :/

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Essox Lucius
Thalaron schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:31:
Probleem met geen T&T code...
Er zijn 3 opties
- Pakket is verloren gegaan.
- Pakket is niet verstuurd maar verkoper zegt van wel.
- Pakket is aangekomen maar ontvanger zegt van niet.
- Pakket komt VEEL later binnen door slecht handschrift e/o geen retour afzender.
Dat zijn vier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Microkid schreef op maandag 02 mei 2016 @ 07:19:
[...]

[...]

Voordat we over oplichting praten, laten we eerst nog even afwachten of het pakketje nog opduikt. Tweakers is geen partij in de transactie, dus kunnen wij hier helaas niets in betekenen. Je zal er toch echt zelf met de andere partij uit moeten komen.
Nou als een pakket niet komt, en verkoper reageert niet dan kun je spreken van oplichting. Niks meer en niks minder. Als de verkopende partij denkt dat het pakketje kwijt is geraakt zou hij de moeite nemen om nog wel te reageren. En ook hij moet een klachtt indienen bij PostNL dat kun je niet als ontvanger.

Ik zou de verkopende partij mailen en vragen wat er aan de hand is en dat als hij niet met een goed verhaal komt jij je geld terug wilt. (stel een ultimatum) Je bent bereid om nog even te wachten mocht je goede redenen hebben om aan te nemen dat het echt onderweg is, maar als het niet aan komt binnen 2 weken komt moet het geld worden terug betaald. De verkopende partij heeft zelf een cruciale fout gemaakt door het niet met track/trace op te sturen (dwz als het überhaupt is opgestuurd eerlijk gezegd denk ik van niet) dus daardoor heeft hij geen poot om op te staan en is het niks meer dan logisch dat hij het aankoopbedrag volledig terug betaald.

En wat jullie van tweakers zeggen ben ik het niet helemaal mee eens, mocht blijken dat iemand moedwillig de zaak zit te flessen zeker als er meer gedupeerden zijn dan lijkt een BAN mij op z'n plaats. Want je wil de reputatie van je platform toch niet om zeep helpen?

Ik heb zelf in de situatie gezeten dat een besteld item van een particulier niet was aangekomen. Er was toen wel sprake van aangetekend pakket met track/trace en er was ook een klacht ingediend bij postNL. Toen hebben we de kosten gedeeld dus ik was geld kwijt en hij ook. Echter na 6 weken lag het pakketje er alsnog dus uiteindelijk is alles goed gekomen en ik heb zijn helft weer terug gestort. Maar voorwaarde voor dit verhaal is dat de verkopende partij alles in zijn macht doet om te helpen maar dat is bij TS niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Daar ben ik het mee eens. Ik bestel en verkoop graag op Tweakers omdat ik groot vertrouwen heb in de community en dat is nog niet geschonden. Zou dit vaker voorkomen, kan ik net zo goed naar Marktplaats of iets dergelijks. Er zou dus goed opgetreden moeten worden bij dit soort situaties. Betekent niet dat bij de eerste keer, of een vergissing, iemand een ban moet krijgen, maar er moet wel een goede oplossing komen. Mocht de verkoper zelf het initiatief daar niet voor nemen, mag Tweakers best ingrijpen mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50

OgWok

U.N.C.L.E.

Verkoper had er zorg voor moeten dragen, dat het met T&T verzonden zou worden. Nu heb jij niets en wel betaald. Verkoper moet het geld terug geven. (Dat zijn moeder het niet goed verstuurd heeft, heeft er eigenlijk niets mee te maken; zijn probleem)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Even los van alles, maar het verhaal van de verkoper is niet heel raar. Ten eerste zegt hij niet dat zijn moeder het op de bus gedaan heeft, maar dat zijn moeder het zonder track of trace verstuurd heeft.

Moeder neemt het pakketje mee naar een servicepunt, geeft het af en betaalt de verzendkosten. Ze vergeet echter dat het met T&T verstuurd moet worden.

Kijk, dat is al een veel plausibeler verhaal.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt in dit soort situaties beter geen dingen invullen, daar bereik je niets mee. Probeer de feiten op tafel te leggen, en trek daar een conclusie uit.
De verkoper is wettelijk gezien, verplicht ervoor te zorgen dat jij je SSD ontvangt.
Dat is niet gebeurt, aan jou de keus of je nog even wacht, of je geld terug vraagt. Na 2 weken mag je er vanuit gaan dat er een probleem is met je envelop. Misschien ernstig vertraagd, wat best wel regelmatig voor kan komen, of verloren gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Janoz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:08:
[...]

Even los van alles, maar het verhaal van de verkoper is niet heel raar. Ten eerste zegt hij niet dat zijn moeder het op de bus gedaan heeft, maar dat zijn moeder het zonder track of trace verstuurd heeft.

Moeder neemt het pakketje mee naar een servicepunt, geeft het af en betaalt de verzendkosten. Ze vergeet echter dat het met T&T verstuurd moet worden.

Kijk, dat is al een veel plausibeler verhaal.
Nou dan ben je toch wel erg naïef Janoz. Stel dat het waar is wat de verkoper beweert dan zou hij niet zomaar ineens niet meer reageren. Vooral daarmee ben je alle geloofwaardigheid verloren. En het is net wat OgWok zegt.. Het maakt eigenlijk niks uit. De verkoper heeft de verplichting het product te leveren of het geld terug te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tja zo heb ik ooit een navigatiesysteem gekocht van iemand en die (oude) knakker deed hem ook op de bus 8)7... En inderdaad nooit aangekomen. De verkoper heeft uiteindelijk nog een deel van het bedrag teruggestort.

In dit geval lijkt me dat de verkoper fout is. Laat hem maar een deel terugbetalen of je een andere schijf toesturen. Mag hij het regelen met zijn moeder. Daar heb jij weer niets mee te maken. Met 65+ posititeve beoordelingen mag ik toch in ieder geval hopen dat hij het ook netjes wil afhandelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Terrestrial schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Nou dan ben je toch wel erg naïef Janoz. Stel dat het waar is wat de verkoper beweert dan zou hij niet zomaar ineens niet meer reageren. Vooral daarmee ben je alle geloofwaardigheid verloren. En het is net wat OgWok zegt.. Het maakt eigenlijk niks uit. De verkoper heeft de verplichting het product te leveren of het geld terug te betalen.
Vandaar ook de 'even los van alles'. Ik reageer op het verhaal van Galinsky. Zijn gevolgtrekking vond ik absurd.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik zou in ieder geval gewoon een negatieve waardering neerschrijven met (1) het niet nakomen van afsrpaak van Track and Trace en (2) het niet meer reageren op mails. Gewoon de feiten en niets meer (dus zonder moeder te noemen etc). Misschien dat ie dan wakker wordt of als ie terug is van vakantie oid en alles opgelost is, kan je de review toch verwijderen neem ik aan?

Heeft dat ook geen effect dan moet Tweakers toch eens gaan nadenken of ze hier een rol in willen spelen of dat ze V&A stoppen. Een handelsplatform zonder enige moderatie is zo 1988 :+ , kan je beter briefjes ophangen bij de supermarkt want dan kom je nog iemand uit de buurt tegen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:34
Yep. En er is ook nog de optie "Verstuurd maar met (abusievelijk) verkeerde adressering / nr. etc. waardoor iemand anders nu een gratis SSD heeft ;)

De optie dat de verkoper zijn moeder het pakketje met de gewone post gedaan heeft vind ik overigens nog best aannemelijk. Ik kan me voorstellen dat tweaker alles heeft ingepakt, geadresseerd en tegen moeder zegt die naar de supermarkt gaat "kun je dit pakketje ook even posten"... Als moeder dan denkt 'goedkoopste optie zal wel goed zijn' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:10
Helaas komt dit vaker voor.

Zo heb ik geboden op een grafische kaart GTX970. Bleek een andere tweaker dit ook te hebben gedaan (achteraf geconstateerd). Deze had betaald en zou het via de post ontvangen, ik zou een meeting met de verkoper hebben.

De meeting was bij een tankstation, vond ik al vreemd. Ik heb daar gestaan maar geen verkoper. De andere tweaker is zijn geld kwijt.

Ik koop i.i.g. niets op afstand van een beginnende tweaker zonder goede waarderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Ik ben benieuwd heb je ook €45+€6,50 verzendkosten betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Tweakers...langzamerhand marktplaats 2.0. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Op marktplaats doe ik sowieso niets meer met de post als koper. Als verkoper wel, maar incl. fotoreportage. + risico koper.

Op Tweakers durf ik wel vooruit te betalen mits de beoordelingen goed zijn. Helaas voor de TS is hij nu de klos. Walgelijk dat hij niet reageert terwijl hij wel online is geweest.

Een zwarte lijst of een account bannen zou tot de mogelijkheden moeten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 15:22
Sowieso een beoordeling schrijven.
Dat is de enige manier om andere Tweakers te behoeden voor miskopen en als dit geschil alsnog wordt geregeld kan je de review aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 18:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Goed, ook dit topic verzandt weer in een lang drama verhaal waar iedereen zich ermee moet bemoeien en er van alles gespeculeerd wordt. Vooralsnog is het nog even wachten op reactie van de verkoper, tot die tijd is het dus nog te vroeg om over oplichting te spreken.
Dit topic gaat nu dicht. Mocht TS nieuwe/aanvullende info hebben dan kan het topic weer geopend worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.