Naar aanleiding van deze topic:
[topic=162373]
Ik heb dus mijn Celly 300a nu 450 op dat hokkiewokkie moederbord van Sono.
Eergister een Elsa Erazor X2 (geforce DDR) op de kop getikt en deze erin gestopt.
Hij wordt perfect herkend maar hij doet het voor geen meter! Je krijgt erg verrot beeld, gewoon standaard PCI VGA beeld. Het is te vergelijken met het beeld wat je krijgt als je een schone install van Win98se doet met een Geforce in je pc, en dat Win98 de Geforce niet herkent. Ik krijg het beeld gewoon niet normaal!
Dit heb ik geprobeerd:
standaard elsa drivers van de cd geinstalleerd
nieuwste drivers van elsa geinstalleerd
detonator drivers geinstalleerd (7.58)
dit allemaal onder win98se
Nu net windows ME geinstalleerd die hem gelijk als Geforce herkent, echter het beeld blijft shit.
Vet balen dit gewoon! Ligt het aan het stomme mobo??? Een biosupdate is jammer genoeg niet te verkrijgen, die files zijn allemaal down op hun site. (www.sono.com.tw)
Iemand die vergelijkbare problemen heeft gehad?
[topic=162373]
Ik heb dus mijn Celly 300a nu 450 op dat hokkiewokkie moederbord van Sono.
Eergister een Elsa Erazor X2 (geforce DDR) op de kop getikt en deze erin gestopt.
Hij wordt perfect herkend maar hij doet het voor geen meter! Je krijgt erg verrot beeld, gewoon standaard PCI VGA beeld. Het is te vergelijken met het beeld wat je krijgt als je een schone install van Win98se doet met een Geforce in je pc, en dat Win98 de Geforce niet herkent. Ik krijg het beeld gewoon niet normaal!
Dit heb ik geprobeerd:
standaard elsa drivers van de cd geinstalleerd
nieuwste drivers van elsa geinstalleerd
detonator drivers geinstalleerd (7.58)
dit allemaal onder win98se
Nu net windows ME geinstalleerd die hem gelijk als Geforce herkent, echter het beeld blijft shit.
Vet balen dit gewoon! Ligt het aan het stomme mobo??? Een biosupdate is jammer genoeg niet te verkrijgen, die files zijn allemaal down op hun site. (www.sono.com.tw)
Iemand die vergelijkbare problemen heeft gehad?