Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie door de bomen het bos niet meer!

Mijn vriendin is het laatste jaar actief bezig haar stappen te tellen (en doelen te halen :p ) en moet nu overal haar iphone meenemen die de stappen telt.
Ze is volgrnde week jarig, en mij leek het een leuk idee haar een wearable (ik noem het bewust geen horloge), die ze dag (en misschien nacht) om kan hebben, die haar stappen telt en waar ze een doel mee kan instellen.

Ik word van links naar rechts geslingerd, van de mykronoz zecirkle, de sony sportband 2, de fitbits, de tomtom spark etc etc etc.

Mijn budget is ~€150 maar als er een gigantish voordeel is met een apparaat van €200, dan kan dat ook. Wie kan mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:27
Je hebt bijvoorbeeld:
pricewatch: Fitbit Charge HR Small Zwart (Zwart)
pricewatch: Garmin Vivosmart HR Zwart (Zwart)

Beide voldoen aan je eisen (telt stappen, meet hartslag, dag en nacht om). De vivosmart hr is ook waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 16:50
Als je je vriendin geen echt horloge wil opzadelen voor dagelijks gebruik, kan je inderdaad beter gaan voor iets wat meer als een soort sieraad/armbandje lijkt met al die functies dan een fullfletched tomtom spark beuker :p

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:04

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:24:
(ik noem het bewust geen horloge)
Zo staat het wel in je tt ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
Volgens mij voldoen de meeste wearables wel aan je eisen.

Je moet vooral ook kijken naar of iets compatible is met de iPhone. Ik zag je verder de mykronoz noemen. Volgens mij is dat nooit echt heel populair geworden en ik vraag me serieus af of dat een aankoop is voor langere tijd (hoor nooit iets over die dingen ook niet vwb support en evt. updates)
Pagina: 1