Toon posts:

Speakerset

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een speakerset waarop ik mijn gsm kan aansluiten. Zelf ken ik er vrij weinig van en daarom vroeg ik me af als iemand anders me hier mee kon helpen.

Ik zou hem vooral willen gebruiken op mijn kamer in combinatie met mijn gsm of eventueel mijn tv. Ik luister graag muziek waarbij ik de bass een beetje hoger kan zetten, dus een bassregulatie zou ook handig zijn. Verder hoeft mag de set vrij eenvoudig zijn. De kwaliteit van de muziek is natuurlijk ook belangrijk, naarmate dat dat mogelijk is voor max. 100 euro.

Een hele dure en professionele set heb ik dus niet nodig!

Alvast bedank voor het antwoord. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)

Allereerst: je vraagt om aankoopadvies. Dan denk ik dat je een heel subform over het hoofd gezien hebt: Consumentenelektronica Aankoopadvies daar mag volgende keer een dergelijke vraag in, dan weet je dat ;)

Ontopic: volgens mij moet iedere 2.0 of 2.1 PC speakerset voldoen aan je eisen, mits gebruik met telefoon de enige eis is. De meesten hebben namelijk maar een enkele aansluitmogelijkheid. Ik kan je uit eigen ervaring de Harman Kardon Soundsticks III aanraden. Ben zelf best met audio bezig en wat die dingen neerzetten klinkt gewoon prima, goede soundstage ook :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Hoe wil je je smartphone(?) aansluiten op de set? Legio mogelijkheden: http://tweakers.net/categ...table-speakers/producten/

[ Voor 46% gewijzigd door PcDealer op 01-05-2016 18:10 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 14:08
Ik ben zelf heel tevreden over dit setje. Ik gebruik hem voor mijn PC op de studeerkamer voor zowel films als muziek.

http://www.bax-shop.nl/st...-xps-2-0-80-dj-monitorset

(Je hebt ook de 60 serie, maar die heeft minder bass en kleinere drivers)

Ze prijzen het aan als een profi DJ monitor set, maar die heb je niet voor 100 euro. Dat gezegd hebbende klinken ze gewoon lekker voor het geld dat ze kosten. Goed detail, prima volume en een niet al-te-kritisch geluid. De versterker zit er al ingebouwd, achterin kun je hem op je TV of PC aansluiten.

Voorin zit nog een aux input waar je met een kabeltje van een paar euro je telefoon kan inprikken, en daarnaast een koptelefoonuitgang voor als je 's avonds laat nog eens wat wil luisteren.

Tip: Draai wel even de schroeven aan om de zoveel tijd, anders wil de rechter speaker wel eens gaan trillen door de transformator die er in zit.

EDIT: Deze logitech set staat in de best buy guide van deze maand en heeft een losse subwoofer. Hiermee kun je over het algemeen de bas nog meer naar je smaak instellen. En hij is gunstiger geprijsd.
pricewatch: Logitech Z333

[ Voor 18% gewijzigd door citruspers op 01-05-2016 20:03 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zoals hierboven al aangeven hoort dit topic thuis in CEA. Een verhuizing die kant op dus.