Toon posts:

Hoe files op mijn iPad krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraagje. Ik heb het programma Tuneshell aangeschaft, om meerdere muziek formaten (mp3, flac, wav, etc.) op mijn ipad af te kunnen spelen.
Maar nu loop ik tegen het probleem aan dat ik niet veel mogelijkheden heb om mijn muziek vanaf mijn windows pc op de ipad in Tuneshell te krijgen. Dit kan - zover ik het kan zien namelijk - alleen maar via Wifi.
Niet via iTunes, niet via ifunbox, etc.
Of, ben ik verkeerd ingelicht over de mogelijkheden om dat wel voor elkaar te krijgen, zijn er mogelijkheden om toch op een snelle manier veel muziek bestanden in Tuneshell te importeren?

Een ander programma met dezelfde mogelijkheden van afspelen van verschillende formaten muziek-bestanden, met ook vergelijkbare mogelijkheden zou ook een optie kunnen zijn, maar iets als poweramp (android muziek speler) kan ik niet zo 1 2 3 vinden voor ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ken die app niet, maar:
- Kan je niet streamen?
- Via iTunes.exe slepen naar de app?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 16:13
Via explorer bestanden op je iPad zetten? Via app muziek kan hij dan de mp3 bestanden alsnog afspelen. Of via iTunes applicatie. Welke meldingen krijg je in de app? Of zie je helemaal niets

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:50
Ga in iTunes naar je iPad, dan naar apps, en daar staat Tuneshell tussen. Hier kan je bestanden in slepen.

http://support.viewranger.com/index.php?pg=kb.page&id=83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:21
Dit moet niet lastig googelen geweest zijn...