Hallo iedereen,
Laatst heb ik een gaming PC voor mijzelf zamengesteld en zelf gebouwd, dat is helemaal goed gegaan. Nu is laatst de PC van mijn vader kapot gegaan, ik vind hem te oud om te repareren/up te graden dus wou ik een nieuwe voor hem bouwen met een budget van ongeveer 200 t/m 230 euro. Dit is wat ik tot nu toe heb:
Is dit redelijk, of kan het nog beter? Ik vind het zelf wel redelijk, maar ik wil graag de mening krijgen van iemand die er meer verstand van heeft dan ik. Ik twijfel zelf vooral aan het geheugen.
Ik ga de computer waarschijnlijk vandaag/morgen al kopen.
Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.
Laatst heb ik een gaming PC voor mijzelf zamengesteld en zelf gebouwd, dat is helemaal goed gegaan. Nu is laatst de PC van mijn vader kapot gegaan, ik vind hem te oud om te repareren/up te graden dus wou ik een nieuwe voor hem bouwen met een budget van ongeveer 200 t/m 230 euro. Dit is wat ik tot nu toe heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 68,- | € 68,- |
| 1 | MSI H81M-P33 | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Cooler Master Elite 342 | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 15,- | € 15,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 41,95 | € 41,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 225,85 | |
Is dit redelijk, of kan het nog beter? Ik vind het zelf wel redelijk, maar ik wil graag de mening krijgen van iemand die er meer verstand van heeft dan ik. Ik twijfel zelf vooral aan het geheugen.
Ik ga de computer waarschijnlijk vandaag/morgen al kopen.
Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.