Goedenavond allen,
Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuwe smartphone. Mijn SIII zwart met zware Otterbox hoes heb ik nu zo'n 3 jaar en die is echt op. Wel wil ik bij android blijven. Dus ik zoek bij jullie om advies, en zal de volgende vragen beantwoorden..
Ik zoek een?
Smartphone met android die volledig ruggedized is (stootproef, waterdicht, stofdicht).
Wat is je budget?
Budget laat ik voor nu in het midden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Navigatie: dus goede gps en mogelijkheid tot google maps
- Muziek luisteren: dus MP3 speler en stereo bluetooth
- Mobiel internet: zeker 4G
- Foto's maken: dus minimaal 8MP (of meer) camera, en >4Gb intern geheugen, liefst met SD uitbreidbaar
- Spelletjes: Ik zou het fijn vinden om mijn puzzels te kunnen doen - geen zware 3D dingen dus
Wat heb je zelf al gevonden?
Op dit moment heb ik enkele modellen al bekeken maar nog geen idee wat er nog meer op de markt is:
- Sonim XP7 - knap toestel maar duur en geen uitbreidbaar geheugen
- Cat S60 - op de afbeeldingen afgaand betwijfel of die wel echt ruggedized is
- Ruggear Model ??? - Alweer vergeten eerlijk gezegd
Welke vragen heb je hier nog over?
Het liefst met een duidelijk helder scherm die ook buiten in de zon te lezen is, en een dikke accu van meer dan de 2500 mAh die ik nu heb
Ik hoop dat iemand hier ervaringen heeft met zulke toestellen, helaas zijn ze niet zo populair als de nieuwste samsungs of apples!
Heren en dames alvast bedankt voor u antwoord! Ik zal op rare tijden en met lange tussenpozen reageren; ik bevind mij namelijk nog tot juni in een ander werelddeel
-Dik
Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuwe smartphone. Mijn SIII zwart met zware Otterbox hoes heb ik nu zo'n 3 jaar en die is echt op. Wel wil ik bij android blijven. Dus ik zoek bij jullie om advies, en zal de volgende vragen beantwoorden..
Ik zoek een?
Smartphone met android die volledig ruggedized is (stootproef, waterdicht, stofdicht).
Wat is je budget?
Budget laat ik voor nu in het midden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Navigatie: dus goede gps en mogelijkheid tot google maps
- Muziek luisteren: dus MP3 speler en stereo bluetooth
- Mobiel internet: zeker 4G
- Foto's maken: dus minimaal 8MP (of meer) camera, en >4Gb intern geheugen, liefst met SD uitbreidbaar
- Spelletjes: Ik zou het fijn vinden om mijn puzzels te kunnen doen - geen zware 3D dingen dus
Wat heb je zelf al gevonden?
Op dit moment heb ik enkele modellen al bekeken maar nog geen idee wat er nog meer op de markt is:
- Sonim XP7 - knap toestel maar duur en geen uitbreidbaar geheugen
- Cat S60 - op de afbeeldingen afgaand betwijfel of die wel echt ruggedized is
- Ruggear Model ??? - Alweer vergeten eerlijk gezegd
Welke vragen heb je hier nog over?
Het liefst met een duidelijk helder scherm die ook buiten in de zon te lezen is, en een dikke accu van meer dan de 2500 mAh die ik nu heb
Ik hoop dat iemand hier ervaringen heeft met zulke toestellen, helaas zijn ze niet zo populair als de nieuwste samsungs of apples!
Heren en dames alvast bedankt voor u antwoord! Ik zal op rare tijden en met lange tussenpozen reageren; ik bevind mij namelijk nog tot juni in een ander werelddeel
-Dik
Met vriendelijke groet!