Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justist
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-07 09:20
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe telefoon, zoals waarschijnlijk zovelen. Ergens in januari begaf mijn Note 2 het (onrepareerbaar), en gebruik ik een trage HTC Desire als back-up. Het wordt tijd voor wat nieuws.

Gezien ik altijd wel van een snel mobieltje hou, bijvoorbeeld om ook op te gamen, en een groot scherm is mijn aandacht gevallen op de S7. Echter, nu is er ook een S7 Edge, met een meerprijs van (op het moment) 90 euro.

Vandaar als vraag: Wat zijn de toegevoegde features aan de Edge? Ik zag de afgebogen schermranden en de grotere batterij, maar verder niets eigenlijk.
En als starter van de discussie: Zijn deze extra features de meerprijs waard?

Alvast bedankt!

P.S: Geld is geen probleem, maar als het de meerprijs niet waard is, kan je nog best wat leuks doen van 90 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Justist schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:55:
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe telefoon, zoals waarschijnlijk zovelen. Ergens in januari begaf mijn Note 2 het (onrepareerbaar), en gebruik ik een trage HTC Desire als back-up. Het wordt tijd voor wat nieuws.

Gezien ik altijd wel van een snel mobieltje hou, bijvoorbeeld om ook op te gamen, en een groot scherm is mijn aandacht gevallen op de S7. Echter, nu is er ook een S7 Edge, met een meerprijs van (op het moment) 90 euro.

Vandaar als vraag: Wat zijn de toegevoegde features aan de Edge? Ik zag de afgebogen schermranden en de grotere batterij, maar verder niets eigenlijk.

Alvast bedankt!

P.S: Geld is geen probleem, maar als het de meerprijs niet waard is, kan je nog best wat leuks doen van 90 euro. ;)
De Edge heeft een grotere accu. Zie hier de verschillen: http://tweakers.net/pricewatch/compare/472069;486801/

En hier zie je de verschillen in de praktijk: reviews: Samsung Galaxy S7 edge: op de rand van interessant

Onder "conclusie" zie je onder andere staan of het het geld waard is.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justist schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:55:

Alvast bedankt!

Je geeft het antwoord al aan jezelf, gamen groot scherm, dan ben je al beter uit met de edge. Batterij is een stuk zwaarder en gamen vul zelf maar in. Verder is het edge pannel uitgebreider dan op de S6 succes met je keuze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Zelf hoop ik dat de Note 6 nog ooit gaat worden aangekondigd. Ik wil eigenlijk een scherm van 5,5 tot 6 inch, maar dat Edge gedoe lijkt me alleen maar lastig, en daarnaast wordt het alleen maar breekbaarder, want je hebt gewoon een uitpuilend scherm. En dan hopen dat de Note 6 geen Edge krijgt. Anders moet ik misschien kijken of ik iets met een Nexus 6P kan (en dan Android N erop, zodat de echt must-have features van Samsung er ook op zitten), of iets van LG (die ook Multiwindow en dergelijke hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Zelf heb ik sinds afgelopen donderdag de S7 Edge.

Voor mij waren de accu en het scherm (vooral qua design) de doorslaggevende factoren om voor de Edge te kiezen. Ik wilde wel weer eens iets anders na al die jaren een barphone... :)

Heb nog even met een schuin oog naar de HTC 10 gekeken, na zeker 8 jaar HTC te hebben gehad, maar ook daar gaf het design van de S7 Edge de doorslag. Naast de featureset heeft bij mij 'het iets anders willen na al die jaren' de doorslag gegeven :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Heb een S6 Edge gehad en nu een S7. Achteraf gezien vond ik de Edge vooral een telefoon voor de coolheid dan dat het veel extra bied. Dus wil je graag een unieke telefoon dan koop je de Edge en anders de gewone versie.

[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 01-05-2016 12:01 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.