Haswell en deze voeding.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Topicstarter
Mijn vraag
Kan ik met deze voeding: Cooler master Real power RS 550 watts (oud). Een i5 4690k aanhangen? CL systeem enzo voort.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Forums

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Beste antwoord (via Julian-AMD op 05-05-2016 10:13)

Verwijderd

Ja eraan hangen lukt nog wel. Of het genoeg kan leveren aan je systeem? Geen idee als de rest van je systeem niet bekend is.

Het is sowieso niet aan te raden om een voeding van 10 jaar oud aan een nieuwe pc te hangen. Grote kans dat deze aan het einde van zijn levensduur is en daarom de rest kan beschadigen.

Wil je toch het risico nemen, dan moet je wel de C6 en C7 power state functie in de BIOS uitzetten want dat ondersteunt de voeding niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2016 20:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja eraan hangen lukt nog wel. Of het genoeg kan leveren aan je systeem? Geen idee als de rest van je systeem niet bekend is.

Het is sowieso niet aan te raden om een voeding van 10 jaar oud aan een nieuwe pc te hangen. Grote kans dat deze aan het einde van zijn levensduur is en daarom de rest kan beschadigen.

Wil je toch het risico nemen, dan moet je wel de C6 en C7 power state functie in de BIOS uitzetten want dat ondersteunt de voeding niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik sluit me helemaal bij JvRadeon aan.
Voor die 6 tientjes zou ik het niet riskeren .

componenten in Electronica verouderen, er bestaat een kans dat de voeding niet meer het beloofde vermogen kan leveren voor jou systeem.