Wat is de maximale lengte van een sig? Ik kan er namelijk niet veel meer bijzetten. Ergo: ik had wat moeten schuiven en inkorten om deze sig mogelijk te maken.
Verwijderd
nee, maar kennelijk is de vraag nogal nutteloos... de sig is zolang als het maximum aantal tekens wat je kan typen.
255 gok ik
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Nadeel is dat url-'tekens' ook getelt worden terwijl ze niet op je scherm komen. Is een beetje lastig als je veel linkjes wil maken
Yupz, mijn sig kan ook nauwelijks langer dan dit.Op zondag 24 juni 2001 14:13 schreef IceStorm het volgende:
Nadeel is dat url-'tekens' ook getelt worden terwijl ze niet op je scherm komen. Is een beetje lastig als je veel linkjes wil maken
Kan dat niet ff verandert worden ?Op zondag 24 juni 2001 14:13 schreef IceStorm het volgende:
Hoe wou je dat veranderen ?
Als je geen limit erop zet kan het zijn dat er 6 regels aan sig. word gebruiikt, en dat vinden mensen denk ik niet erg leuk
Als je geen limit erop zet kan het zijn dat er 6 regels aan sig. word gebruiikt, en dat vinden mensen denk ik niet erg leuk
Dingen als [ url=http://www.blaaaaaaat.com] moeten eruit 'gefilterd wordenOp zondag 24 juni 2001 14:30 schreef Aikeleer het volgende:
Hoe wou je dat veranderen ?
One of the greater things in lifeOp zondag 24 juni 2001 14:40 schreef McVirusS het volgende:
Staat volgens mij op de to.do list.
haal overal het www. en .com weg en je hebt zomaar kortere url'sOp zondag 24 juni 2001 14:14 schreef ACM het volgende:
[..]
Yupz, mijn sig kan ook nauwelijks langer dan dit.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Kan alleen een probleempje worden als die grootte ook voor het betreffende veld in de database geldtOp zondag 24 juni 2001 14:38 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dingen als [ url=http://www.blaaaaaaat.com] moeten eruit 'gefilterd worden.
Dan moet die ook aangepast worden.
Om die reden mag Arjen dat ook doen en ik nietOp zondag 24 juni 2001 18:55 schreef nelske het volgende:
Kan alleen een probleempje worden als die grootte ook voor het betreffende veld in de database geldt
Dan moet die ook aangepast worden.
Pagina: 1
Slaapt iedereen nog ofzo?