Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is voor mijn buurvrouw. Ze doet er vrij weinig mee en het budget moet zo laag mogelijk blijven. Ze checkt haar mail, luistert wat muziek en doet af een toe een online spelletje. Ze doet er voor de rest niks bijzonders mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst blijft het bedrag zo laag mogelijk. Onder de €550 lijkt mij mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, alleen het toetsenbord en de muis. Voor de rest moet alles nieuw. De computer die ze nu heeft is al zo verouderd. Ook heeft ze een nieuw beeldscherm nodig. Dat hoort bij het budget van onder de €550
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik al een lijstje gemaakt. Ik heb de SSD gekozen omdat ze niet 500 tot 1TB opslag nodig heeft. 250GB is genoeg. En of je nou een 500GB HDD koopt of een 250GB SSD blijft de prijs het zelfde. Als dingen anders kunnen, hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt me echt niet uit bij een PC zo als deze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet niet de traagste zijn.
Ga je overklokken?
Ben je gek...
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat er goed word nagedacht over welke producten er kunnen worden gebruikt om deze PC bij een laag prijsje te kunnen houden.
De PC is voor mijn buurvrouw. Ze doet er vrij weinig mee en het budget moet zo laag mogelijk blijven. Ze checkt haar mail, luistert wat muziek en doet af een toe een online spelletje. Ze doet er voor de rest niks bijzonders mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst blijft het bedrag zo laag mogelijk. Onder de €550 lijkt mij mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, alleen het toetsenbord en de muis. Voor de rest moet alles nieuw. De computer die ze nu heeft is al zo verouderd. Ook heeft ze een nieuw beeldscherm nodig. Dat hoort bij het budget van onder de €550
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik al een lijstje gemaakt. Ik heb de SSD gekozen omdat ze niet 500 tot 1TB opslag nodig heeft. 250GB is genoeg. En of je nou een 500GB HDD koopt of een 250GB SSD blijft de prijs het zelfde. Als dingen anders kunnen, hoor ik het graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | BenQ GL2250HM Zwart | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 52,98 | € 52,98 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 23,- | € 23,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,10 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt me echt niet uit bij een PC zo als deze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet niet de traagste zijn.
Ga je overklokken?
Ben je gek...
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat er goed word nagedacht over welke producten er kunnen worden gebruikt om deze PC bij een laag prijsje te kunnen houden.