hey ik kan nergens een update hier voor vinden als ik bij msn ga dan heb ik een nieuwere versie nodig en die heb ik nie wie weet waar ik hem kan halen?
ik had dus een patch gedownload en daar stond dat het nie ging want ik heb niet de US versie ik zal nu wel die andere proberen en red storm wat een kut site is dat ik kan het nie vinde hoor of ben ik nou zo
Verwijderd
Zet ff punten, ga je Nederlans-huiswerk maken en heel misschien dat ik dan nog een keer ga proberen deze tekst te ontcijferen.Op zondag 24 juni 2001 17:05 schreef kRyPtO het volgende:
ik had dus een patch gedownload en daar stond dat het nie ging want ik heb niet de US versie ik zal nu wel die andere proberen en red storm wat een kut site is dat ik kan het nie vinde hoor of ben ik nou zo
De 2.05 patch voor RS
ftp://ftp.redstorm.com/pub/rogue/RGE205UK.exe
De 2.52 voor UO
ftp://ftp.redstorm.com/pub/urbanops/UO252UK.exe
En voor CO bestaat geen patch
ftp://ftp.redstorm.com/pub/rogue/RGE205UK.exe
De 2.52 voor UO
ftp://ftp.redstorm.com/pub/urbanops/UO252UK.exe
En voor CO bestaat geen patch
waarom zegt ie dan dat ik een patch 2.05 meot downen ik heb hem dus geinstalleert en nu zegt ie nix meer maar nu kan ik nie conecten :(:(
wat een kut zooi
wat een kut zooi
Heb je nu wel de 2.05 UK versie geinstalleerd dan?
Op zondag 24 juni 2001 17:28 schreef 007 het volgende:
[..]
Zet ff punten, ga je Nederlans-huiswerk maken en heel misschien dat ik dan nog een keer ga proberen deze tekst te ontcijferen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Die hele rainbow six serie updating troep is 1 grote bende.. ik kreeg het ook amper voor elkaar..uiteindelijk heeft mplayer (omfg) hem ge-auto-updated (toch nog iets goed daaro) en toen deed ie het.. en anders gewoon die uk en usa versie tig keer doen op een gegeven moment doet ie het dan
dunno
nou doet ie het weer
ik kwam er ook achter dat mplayer het nie meer deed maar daar zat toch haast niemand covert ops te spele en op msn gaming zone zijn er zat mense
ik kwam er ook achter dat mplayer het nie meer deed maar daar zat toch haast niemand covert ops te spele en op msn gaming zone zijn er zat mense
Pagina: 1