Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming / School laptop: Ongeveer 800 euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen? Gamen en standaard school programmas gebruiken.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Surfen mailen , league of legends, Final fantasy, call of duty etc.

Wat is je budget? 800 euro
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 600-800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Naar school af en toe
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. Ik had deze gevonden: pricewatch: Asus A555LJ-DM941T

Graag suggesties :D

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Is dit wat?

pricewatch: Acer Aspire V5-591G-58Z3

Er zit wel een HDD in, die kan je eventueel (later) nog vervangen door een SSD

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Ik mis nog wel het een en ander in je openingspost. Je geeft niet duidelijk aan of gewicht belangrijk is. Je geeft niet aan wat voor resolutie nodig is, je geeft niet aan wat de accuduur moet zijn. Grootte van het beeldscherm?
Als je iets vraagt, moet je wel duidelijk zijn.

Met wat je wel aangeeft zou ik haast zeggen: die Asus is prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2016 14:03 ]

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Nat-Water schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:58:
Is dit wat?

pricewatch: Acer Aspire V5-591G-58Z3

Er zit wel een HDD in, die kan je eventueel (later) nog vervangen door een SSD
@Bram, dit is een vele better keuze.
1366x768 vs 1920x1080
5500u vs 6300HQ
GT920M vs GTX950M
6GB DDR3 vs 8GB DDR4
Betere netwerkkaart

Bij de Acer ontbreekt er eigenlijk alleen maar een DVD station tov de Asus. Voor het prijsverschil moet je het zeker niet laten.
Afmetingen en gewicht ontlopen elkaar nauwlijks. Kan me wel voorstellen dat de Asus het langer op een volle accu doet dan de acer.

[ Voor 20% gewijzigd door VdBorght op 30-04-2016 14:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:03:
Ik mis nog wel het een en ander in je openingspost. Je geeft niet duidelijk aan of gewicht belangrijk is. Je geeft niet aan wat voor resolutie nodig is, je geeft niet aan wat de accuduur moet zijn. Grootte van het beeldscherm?
Als je iets vraagt, moet je wel duidelijk zijn.

Met wat je wel aangeeft zou ik haast zeggen: die Asus is prima.
Klopt, excuses...

Ik denk dat de aangeboden acer een goede maat heeft... nog steeds handig mee te nemen...

Verwijderd

Topicstarter
VdBorght schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:53:
[...]

@Bram, dit is een vele better keuze.
1366x768 vs 1920x1080
5500u vs 6300HQ
GT920M vs GTX950M
6GB DDR3 vs 8GB DDR4
Betere netwerkkaart

Bij de Acer ontbreekt er eigenlijk alleen maar een DVD station tov de Asus. Voor het prijsverschil moet je het zeker niet laten.
Afmetingen en gewicht ontlopen elkaar nauwlijks. Kan me wel voorstellen dat de Asus het langer op een volle accu doet dan de acer.
Bedankt voor je reactie.

In de acer zit een i5 en geen i7, maakt dit niet veel uit?

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:20:
[...]

Bedankt voor je reactie.

In de acer zit een i5 en geen i7, maakt dit niet veel uit?
In de asus zit een low voltage processor, welke dus gemaakt zijn om weinig te verbruiken. De i5 is een quad core en vele malen sneller dan de low voltage, dual core i7 uit de asus. Verder ondersteund de Acer DDR4 geheugen ipv ddr3, in hoeverre je dat gaat merken is iets anders natuurlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door VdBorght op 30-04-2016 15:26 ]

Pagina: 1