hoe te koelen?

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:07

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he hallo,

Ik heb een P3-500 en een asus P3B-f moederbord. als hij op 500mhz draait is de computer 42graden ofzo, op 525mhz 50 graden en als ik hem op 550mhz zet is is al 63graden. Ik heb hem nu op 525mhz draaien ivm met de warmte, maar ik wil dus gewoon naar 600mhz toe, maar dan moet ik hem eerst goed koelen, wat kan ik dan het beste doen, heb er dus echt geen verstand van, dus als het effe kan een goede uitleg ofzo zou ik waarderen.

Groetjes :)

ps 60graden is te warm he? of niet???

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Te warm nog niet ik meende dat ie iets van maximaal 65-75 graden mag worden. Maar het is wel aardig aan de warme kant. Lijkt wel een Cyrix. :)

Maar mischien een Golden Orb of zo er op?

Deze kunnen je zeker verder helpen

succes
Eppie

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:23

RvV

Ja, ze kunnen je zeker helpen met wachten. Ik heb bijna een maand geleden zo'n golden orb besteld...ze zeiden vorige week dat ze ze weer hadden, dus ik hoop hem nu morgen binnen te krijgen.
En als ik hem eind deze week nog niet heb, dan mogen ze hem in hun reet steken :)

Y'24

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
Hebben "ze" in ieder geval een errugh koel kontje! ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

RvV, ze zijn op vakantie :)

Verwijderd

Als het goed is krijg ik hem begin deze week binnen want hij is afgelopen donderdag verstuurd. Ik heb er ook 3 weken op moeten wachten :(

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:07

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he,

alvast bedankt, maar kan iemand me meer vertellen over die 'golden orb' koelt dat ding echt zo goed, kan ik dan flink overklokken??? STEL mijn processor word 75 graden op 600mhz ofzo, krijgt dat ding hem dan op 40graden of lager?

Nou ik hoor het wel :)

Verwijderd

Nou 40 graden niet :) maar een stuk koeler in iedergeval wel.
Pagina: 1