Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt
Ik ga een game PC kopen en wil deze ook zelf gaan bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op minimaal 1080P. Ik heb ook een 4K tv en wil daar ook op gaan gamen met mijn PC. In de toekomst ook nog VR
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan een prijs van rond de €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment helemaal niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijstje heb ik gemaakt, zoals hierboven staat, heb ik op dit moment helemaal niets.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil iig een Intel CPU, videokaart ga ik bepalen wanneer er meer bekend is over de nieuwe generatie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt in de huiskamer te staan, dus stil en strakke behuizing. Ik ben ook nog op zoek naar een videokaart om de komende tijd te overbruggen. Goede opties zijn welkom
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben nog aan het twijfelen over het moederbord. Voor de behuizing heb ik nu gekozen voor de Define S, de R5 is ook een optie, maar is die €25 meer waard?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op minimaal 1080P. Ik heb ook een 4K tv en wil daar ook op gaan gamen met mijn PC. In de toekomst ook nog VR
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan een prijs van rond de €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment helemaal niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijstje heb ik gemaakt, zoals hierboven staat, heb ik op dit moment helemaal niets.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil iig een Intel CPU, videokaart ga ik bepalen wanneer er meer bekend is over de nieuwe generatie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt in de huiskamer te staan, dus stil en strakke behuizing. Ik ben ook nog op zoek naar een videokaart om de komende tijd te overbruggen. Goede opties zijn welkom
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben nog aan het twijfelen over het moederbord. Voor de behuizing heb ik nu gekozen voor de Define S, de R5 is ook een optie, maar is die €25 meer waard?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Asus B150I PRO GAMING/WIFI/AURA | € 118,50 | € 118,50 |
1 | Fractal Design Define S | € 75,- | € 75,- |
1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 148,80 | € 148,80 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 52,98 | € 52,98 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 29,95 | € 29,95 |
2 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 46,95 | € 93,90 |
1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 144,99 | € 144,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 967,02 |
[ Voor 60% gewijzigd door Sj0rty op 30-04-2016 12:17 . Reden: lijst toegevoegd ]