Toon posts:

Windows 10 home tweaken O&OShutUp en telemetry

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zet dit tweak programma nu wel of niet telemetry (voldoende) uit in Windows 10 Home ?
Sommige sites beweren dat in de home versie, telemetry helemaal niet uitgezet kan worden !
Is het alternatief Ultimate Windows Tweaker 4.1 misschien wel effectiever ?
Ook hier op de site verschillende meningen en reacties dus ik weet het even niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Je weet dat alle instellingen rondom telemetry in het privacy menu zitten van Windows 10? O&OShutup doet niets wat je in dat menu ook niet kan instellen.

Klik op Start en kies voor Instellingen. De optie Privacy moet je dan kiezen, deze heeft ook een icoontje van een hangslotje. Daar kan je dingen aan of uit zetten.

Ik ben zelf niet kapot van dat soort tools, je zal niet de eerste zijn die per ongeluk zijn Windows installatie de grond in getweaked heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet dat je ook handmatig één en ander kan uitschakelen. Voordeel van dit programma is wel dat je met een paar klikken aanpassingen kan maken. Het is wel aan te raden om eerst systeemherstelpunt te maken, daar heb je gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lees ook even [Windows 10] Privacy instellingen door. Het is veel, maar het bespreekt wel zo'n beetje alles waar je vragen over kan hebben (en ook hoe je wat uitschakelt en welke gevolgen dat heeft).

Commandline FTW | Tweakt met mate