Toon posts:

8890 voor F900,- ... doen of niet doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiesmorges! :)

Ik kan aan een Nokia 8890 komen voor F900,- incl. 2 jaar garantie.

Aan de ene kant: F900,- voor een toestel is best veel, aan de andere kant: goedkoop voor een 8890.

ik weet niet of ik het moet doen of niet. Wat zouden jullie doen?

Verwijderd

Ik zou het niet doen, die dingen gaan echt om de haverklap stuk. Mijn broertje heeft er 1 en het valt echt super tegen vond hij.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kan je niet gewoon beter dat toestel kopen icm een abbo :?

Wat moet je in vredesnaam met een toestel van 900 piek....

Ik heb een 8850 en heb nog geen 200 piek bijbetaald.

Verwijderd

Topicstarter
nah een abbo zie ik niet zitten :)

wat viel er trouwens dan tegen aan die 8890?
en hoe bevalt je 8850 dsmarty?

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Een 8850/8890 is gewoon een goed toestel al zal je na verloop van tijd display-problemen krijgen. Dit wordt echter onder garantie door Nokia verholpen.
Uiteraard is zo'n klein GSM-tje gevoeliger voor valpartijen dan een modelletje type koelkast.....dus wanneer je iemand bent die niet voorzichtig is met z'n spullen dan zou ik hem niet nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik ben altijd errug zuinig op m'n spullen :)

Ik heb vroeger een 8810 gehad en dat ding heeft nooit mankementen gehad, behalve een defecte accu.

Verwijderd

Is dat zon hele kleine nokia? Die kreeg ik laatst aangeboden voor f 500 maar waarschijnlijk van de vrachtwagen gekletterd
>:)

edit:
f 900 voor eentje uit de winkel? Dan probeerde die gast me nog af te zetten ook 8-)
/me wacht nog op zo'n postbank ding

Verwijderd

Topicstarter
nou hij komt wel uit de winkel, maar het zit zo:
die 8890 is opgestuurd geweest naar Nokia, en die hebben 'm omgewisseld voor een nieuwe, met 2 jaar aanvullende garantie van Belcompany. Ik koop (als ik 'm koop) particulier van iemand over, en ik krijg de bon + aanvullende garantiebewijs. Die 8890 is daarom dus nieuw. In de winkel kost ie F1499,- ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb besloten om er toch maar van af te zien. Ik koop liever maar een 2dehands 8810 :) ik heb spijt dat ik die ooit weg gedaan heb. Nu hopen dat ik nog een goede 8810 kan vinden.

Verwijderd

doen doen doen doen doen !!!!

Verwijderd

Topicstarter
wel doen :?

Die persoon die 'm verkoopt heeft me zojuist een sms gestuurd en 825 zou ook goed zijn. Hmmz het blijft veel geld natuurlijk.

Verwijderd

Nou ik steek liever 825,- in hardware voor mijn computer :) of iets anders.. maar telefoons gaan altijd of kapot, of je raakt ze kwijt of je wil over een jaar weer een andere! Mischien kun je net zo goed even wachten tot hij goedkoper wordt.. duurt meestal een halfjaartje!

Verwijderd

Ja precies, je computerhardware blijf je jarenlang plezier van hebben en wordt nooit achterhaald enzo >:)

Verwijderd

beetje duur vind je niet voor een telefoontje

Verwijderd

ach ik vind het wel een goeie deal maar ja 8890 is toch wel beetje outdate..
een phone neem je mee naar buiten en hardware niet... je weet wel wat ik bedoel hehehe 8-)

• GaveGozer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09-2025

GaveGozer

That's Me

Ik heb een 6210 voor 200 piek,
net het verlengen van mijn aboo mocht ik een andere foon uitzoeken met reductie
die 900 piek vind ik EERG veel!

NIET DOEN DUS.!

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
gewoon doen
heb mijn 8850 al bijna anderhalf jaar nog helemaal geen problemen mee.
nou ja het klepje is nu losser dan eerst maar geen grote problemen waar je van gaat balen dan.
ben er dik tevreden mee

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 21:01 schreef OG_outlaw het volgende:
Ja precies, je computerhardware blijf je jarenlang plezier van hebben en wordt nooit achterhaald enzo >:)
jaja bijdehandje... je snapt toch wel dat ik hier voor mezelf spreek en wat ik hier bedoel of nie?!?

Verwijderd

...niet doen, koop een nokia 8250 :+ ....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ook niet gedaan :)

Ik krijg morgen een 8850 binnen voor F650,- incl. rembours en nog 4 maanden garantie :) Betere deal dus :P
Pagina: 1