Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBK2211
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06-2023
Mijn vraag
...
Sinds Ziggo ca. 2,5 week geleden een update op de blauwe @Smit (versie 1.2) beschikbaar heeft gesteld heb ik alleen maar problemen. Na verloop van tijd loopt het beeld vast en krijg ik de melding "gecodeerd" signaal.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Ik heb last van dit probleem op een Samsung TV, via Ziggo Community lees ik dat het probleem ook voorkomt bij TV's van Philips en B&O
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Alle stappen en mogelijkheden die Ziggo aanvoert heb ik al geprobeerd, echter niets heeft geholpen. Via via heb ik gehoord dat Ziggo de update voor de versie 1.3 CI+ module per abuis heeft open gesteld voor de versie 1.2 CI+ modules en dat daardoor de problemen zijn ontstaan.De update voor de versie 1.2 modules is inmiddels offline gehaald.

Echter voorlopig heeft Ziggo nog weinig trek, zo lijkt het om de problemen op te losse voor de bezitters van de 1.2 CI+ module.

Zie ook: https://community.ziggo.n...187/index1.html#post92154

Wie heeft hier ook last van en wie heeft de oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door JBK2211 op 30-04-2016 04:42 ]

Alle reacties

• pg-scorpio
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-04-2023
En nu 10 maanden en vele klachten later ontkend ziggo het probleem nog steeds !

• JBK2211
Bij mij netjes opgelost.

• Marcel Br
  • Laatst online: 12-09 13:12
Waarom heb je dat niet gemeld in deze thread?

• JBK2211
Pardon?

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Het wordt op prijs gesteld als je hier niet alleen vragen stelt maar ook de oplossing meldt voor andere gebruikers. Dan hebben die er ook nog wat aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 15-12-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBK2211
Pardon?, géén enkele reactie krijgen en dan ook nog commentaar leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Nu online
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat niemand een oplossing wist.
En we zijn hier een community die elkaar helpt, dus als jij zo vriendelijk bent de oplossing te delen dan kunnen anderen daar iets aan hebben. Het is niet alleen vragen hier, maar ook elkaar helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:44
Marcel Br schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:33:
Waarom heb je dat niet gemeld in deze thread?
Arjant2 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:28:
Het wordt op prijs gesteld als je hier niet alleen vragen stelt maar ook de oplossing meldt voor andere gebruikers. Dan hebben die er ook nog wat aan.
Je kan ook vragen:

Kan je misschien de oplossing met ons delen? Ik en Pietje hebben hetzelfde probleem o<:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Nu online
Jero_B schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:41:
[...]

[...]

Je kan ook vragen:

Kan je misschien de oplossing met ons delen? Ik en Pietje hebben hetzelfde probleem o<:)
ik reageer dan ook op zijn "pardon?" en leg het volgens mij op een nette manier uit wat Marcel bedoelt.

Ik snap dat Marcel niet heel erg tactisch is in zijn manier van communiceren, maar hij heeft wel een punt.
Het gebeurd zo vaak dat mensen hier een vraag neer 'pleuren' en daarna niet meer even laten weten of en hoe het opgelost is.

Tip aan de TS: als er niemand reageert kan je ook altijd na een dag of 2 je topic even bumpen. Er wordt soms veel gepost en dan verdwijnt je topic te ver naar onder en valt hij gewoon weg niet op.

[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 16-12-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBK2211
Dit is het laatste wat ik erover zeg, als je 8 maanden niet reageert ben je niet serieus met het probleem bezig, dan wil je alleen de krenten uit de pap. Ziggo heeft het bij mij heel netjes en redelijk snel opgelost en daar laat ik het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Nu online
JBK2211 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:38:
Dit is het laatste wat ik erover zeg, als je 8 maanden niet reageert ben je niet serieus met het probleem bezig, dan wil je alleen de krenten uit de pap. Ziggo heeft het bij mij heel netjes en redelijk snel opgelost en daar laat ik het bij.
Excuse me?
Ik heb al heel wat mensen geholpen op dit forum zonder er ook maar iets voor te verlangen. Stel zelf amper vragen.
Maar goed, je karma rating die zelfs daalt zegt genoeg over wat voor poster jij bent. En daar laat ik het bij.
Pagina: 1