[win10] Kan niets downloaden na reset

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41
De Windows 10 Pro van mijn vriendin vertoonde al een tijdje kuren. De startbalk werkte niet en kwam met de melding dat dit opgelost moest worden door " sign out" . Natuurlijk loste dit niets op en bleef het probleem zich herhalen. Ik heb dan ook via de Windows 10 recovery opties de recovery met "keep my files" uitgevoerd.

Het probleem met het startmenu is verdwenen. Blijkt geen volledige reset te zijn, shortcuts staan nog op het bureaublad en documents verwijst nog naar de D schijf (is ook de bedoeling). Echter zowel in Internet Explorer als edge kan ik geen bestanden downloaden. Er komt simpelweg geen popup.

Ik heb al geprobeerd de windows firewall uit te schakelen, dit heeft niet geholpen. Ook heb ik IE gereset door bij advanced een volledige reset te bestellen. Ook edge is opnieuw geïnstalleerd (op basis van een topic op microsoft forum). Security instellingen van IE staat download ook gewoon op enable.

Iemand een idee?

edit: Ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden. De computer gebruikte een ramdisk via het MSI Command center. Die staat er nu natuurlijk nog niet op. De huidige IE11 temp folder locatie is leeg en 0 MB.

Verplaatsen is niet gelukt, nog steeds leeg en 0 MB. Met behulp van http://www.thewindowsclub...ternet-files-folder-ie-11 heb ik de registersleutel gevonden. Deze staat echter netjes op %userprofile%/appdata/enz. Dus daar is ook niets mis mee. Lijkt eerder een bestandsrechten dingetje.

Op mijn account op die pc kan ik wél downloaden!

[ Voor 29% gewijzigd door sdk1985 op 29-04-2016 23:47 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Beste antwoord (via sdk1985 op 30-04-2016 17:30)

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 08:51
Kan je niet beter gewoon het profiel van je vriendins account opnieuw instellen? Gezien het met jouw gemaakte account op die computer wel werkt.

Note: Dit zou ik eigenlijk niet hoeven posten maar denk er wel aan om een backup te maken van favorieten etc. van je vriendin (spullen die niet zijn geredirect naar de D partitie)

sysdm.cpl (onder jouw account)
System Properties > Advanced > User Profiles > Settings > Selecteer account (profiel) van je vriendin > Remove

Note 2: Indien je dit doet en dan opnieuw inlogged met de account van je vriendin moeten wel alle instellingen opnieuw gedaan worden (folder redirections, programma instellingen voor haar, etc.)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak gebruik van de Intel® Driver Update Utility , dan weet je zeker dat je de nieuwste drivers hebt.
Updaten heeft helaas nog niet veel zin!

Link naar utility: https://downloadcenter.in...tel-Driver-Update-Utility

Alleen hiermee krijg je de laatste drivers en vooral die voor je VGA zijn van groot belang.
Deze zijn meestal de hoofdoorzaak van het vastlopen van je systeerm!

Succes en laat even weten hoe het is gegaan!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 08:51
Kan je niet beter gewoon het profiel van je vriendins account opnieuw instellen? Gezien het met jouw gemaakte account op die computer wel werkt.

Note: Dit zou ik eigenlijk niet hoeven posten maar denk er wel aan om een backup te maken van favorieten etc. van je vriendin (spullen die niet zijn geredirect naar de D partitie)

sysdm.cpl (onder jouw account)
System Properties > Advanced > User Profiles > Settings > Selecteer account (profiel) van je vriendin > Remove

Note 2: Indien je dit doet en dan opnieuw inlogged met de account van je vriendin moeten wel alle instellingen opnieuw gedaan worden (folder redirections, programma instellingen voor haar, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41
Ik los altijd liever het probleem op dan schieten met hagel, maar goed ik had toch al een vrijwel volledige reset gedaan dus een nieuwe account maken kon er ook nog wel bij :P.

Na het opnieuw aanmaken van de useraccount kon er weer gedownload worden.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.