Hallo mede-tweakers!
Ondanks iedereen tegenwoordig zijn eigen to-do app maakt vraag ik toch jullie hulp opzoek naar een goede app
Omdat vele Tweakers waarschijnlijk hier meer ervaring mee hebben roep ik jullie hulp in.
Situering
Ik ben student Hoger onderwijs (Informatica), heb te maken met enorm veel deadlines, die vanuit de hogeschool zelf nergens samen worden gebracht of worden opgelijst. Daarom ben ik opzoek naar een goede app waar ik al mijn deadlines kan samen brengen.
En wat moet ie dan (niet) zijn/kunnen?
Ik ben een beetje gaan googlen, en heb wat app stores bezocht en op eerste zicht haal ik daar 2 apps uit, die beide opzich heel goed zijn maar toch niet helemaal aansluiten bij mijn wensen. Deze twee waren:
Wat mag het dan kosten? Het mag wel iets kosten, afhankelijk van de App natuurlijk. Een abonnement mag, maar die ben ik nog niet heel uitvoerig tegengekomen.
Ik sta steeds open voor toevoegingen, opmerkingen, aanbevelingen, ervaringen... Graag zelfs!
Bedankt!
Ondanks iedereen tegenwoordig zijn eigen to-do app maakt vraag ik toch jullie hulp opzoek naar een goede app
Situering
Ik ben student Hoger onderwijs (Informatica), heb te maken met enorm veel deadlines, die vanuit de hogeschool zelf nergens samen worden gebracht of worden opgelijst. Daarom ben ik opzoek naar een goede app waar ik al mijn deadlines kan samen brengen.
En wat moet ie dan (niet) zijn/kunnen?
- Beschikbaar op Mac en/of iPhone (liefst beide)
- Liefst een uitgebreidere applicatie, geen basis to-do lijstje, maar een app met wel wat functies
- Notificaties als ik een deadline dreig te vergeten (Liefst automatische reminders op voorhand, maar manueel mag ook)
- Wanneer het een duurdere app betreft, liefst een app die later nog gebruikt kan worden.
- Graag een kalender overzicht waar je per datum kan zien of er een deadline is
- Optioneel: Projecten waar onderdelen kunnen worden in geplaatst met verschillende deadlines
Ik ben een beetje gaan googlen, en heb wat app stores bezocht en op eerste zicht haal ik daar 2 apps uit, die beide opzich heel goed zijn maar toch niet helemaal aansluiten bij mijn wensen. Deze twee waren:
- Things: Zeer nette interface, goede applicatie, ontwikkeld voor Apple ecosystem maar geen notificaties en prijzig (Mac €49,99 + Iphone €9,99)
- Omnifocus: Zelfde punten als things, gelukkig heeft deze wel notificaties enkel nog duurder (Iphone & Mac beide €39,99)
Wat mag het dan kosten? Het mag wel iets kosten, afhankelijk van de App natuurlijk. Een abonnement mag, maar die ben ik nog niet heel uitvoerig tegengekomen.
Ik sta steeds open voor toevoegingen, opmerkingen, aanbevelingen, ervaringen... Graag zelfs!
Bedankt!