`t is weer eens zover 
Ik bouw een systeem voor een vriend van me met de volgende specs:
Asus A7M266 (DDR AMD 761)
AMD 1,4Ghz
The Core CPU HS + delta
Asus Geforce 3 (8200 DeLuxe)
Corsair 256mb PC2400 Cas2 DDR
SBLive 1024
IBM 60GXP 40Gb
Aopen HQ08 Aqua
En nee, hij had geen geld over, maar is een PC Prive project
Mijn vraag luidt:
Hij boot niet, alle fans draaien wel, maar geen 1x piep, geen beeld en soms lange pipepen continue (wat dus duidt op een mem probleem) maar het rare is dat ie ene keer wel blijft piepen, ander keren niet
Alle instellingen tig keer nagekeken (heb zelf al 10-11 systemen gebouwd...ben dus geen newbie)
RPM op CPU Fan header.
Las ergens op Anadtech forum dat Corsair 2,5v nodig heeft ipv 2,7 default...enig idee of dit waar is?
Hebben jullie ook met de a7m266 problemen gehad? wat en wat eraan gedaan.
Woont er iemand in de buurt van Noordwijk of Warmond zodat ik misschien het DDR geheugen kan testen....
of zet je gedachten eens hier op een reply.
Thanx
Ik bouw een systeem voor een vriend van me met de volgende specs:
Asus A7M266 (DDR AMD 761)
AMD 1,4Ghz
The Core CPU HS + delta
Asus Geforce 3 (8200 DeLuxe)
Corsair 256mb PC2400 Cas2 DDR
SBLive 1024
IBM 60GXP 40Gb
Aopen HQ08 Aqua
En nee, hij had geen geld over, maar is een PC Prive project
Mijn vraag luidt:
Hij boot niet, alle fans draaien wel, maar geen 1x piep, geen beeld en soms lange pipepen continue (wat dus duidt op een mem probleem) maar het rare is dat ie ene keer wel blijft piepen, ander keren niet
Alle instellingen tig keer nagekeken (heb zelf al 10-11 systemen gebouwd...ben dus geen newbie)
RPM op CPU Fan header.
Las ergens op Anadtech forum dat Corsair 2,5v nodig heeft ipv 2,7 default...enig idee of dit waar is?
Hebben jullie ook met de a7m266 problemen gehad? wat en wat eraan gedaan.
Woont er iemand in de buurt van Noordwijk of Warmond zodat ik misschien het DDR geheugen kan testen....
of zet je gedachten eens hier op een reply.
Thanx