na het branden met nero zijn alle twee de cd spelers niet meer toegankelijk in windows 2000 had ik eerst nooit maar naar de nieuwe versie van nero dit probleem
Verwijderd
Ik weet wel dat dit het geval is TIJDENS het branden met Nero. Als je klaar bent met branden, is Nero dan nog steeds actief of heb je het proggie afgesloten.
Volgens mij moet er op de website van Ahead.de iets over te lezen zijn.
Volgens mij moet er op de website van Ahead.de iets over te lezen zijn.
oh jah ik zie het staan als ik een cd brand en ik sluit nero af dan zie ik wel cd spelers maar heb geen toegang !
is wel erg iri dit weer geen cd spelers na branden weet er echt niemand raat mee dan wachten op patch ?
Verwijderd
Lekkere zinOp zondag 24 juni 2001 21:59 schreef _MaLa_ het volgende:
is wel erg iri dit weer geen cd spelers na branden weet er echt niemand raat mee dan wachten op patch ?
2 mogelijke oplossingen
1) geen nero meer gebruiken (maar dat wil je waarchijnlijk niet horen) of oudere versie weer gaan gebruiken.
2) in apparaatbeheer op verversen klikken (misschien helpt het)
Verwijderd
Ik heb dat ook gehad ja....
Heb Win2k en Nero 5.0.4.4
Maar nu is het probleem opeen of andere manier opgelost.....
Dacht al dat ik beide CD/DVD-drives kon weggooien maar gelukkig ze doen het weer
Probleem is niet meer teruggekomen
Heb Win2k en Nero 5.0.4.4
Maar nu is het probleem opeen of andere manier opgelost.....
Dacht al dat ik beide CD/DVD-drives kon weggooien maar gelukkig ze doen het weer
Probleem is niet meer teruggekomen
hehe ik heb oude versie gedownt
zie het wel tnx allemaal !
Ik heb dit probleem ook! Lang leve de search. Ik wist dus niet dat het aan Nero lag.
Ik ga ipv de oude maar eens even de nieuwste update downen dan.
Thanks!
Ik ga ipv de oude maar eens even de nieuwste update downen dan.
Thanks!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1