Zijn Assassin's Creed Unity en Syndicate het kopen waard?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-09-2021
Zijn Assassin's Creed Unity en Syndicate het kopen waard?

Ik heb gehoord dat Unity veel bugs heeft en mensen hadden toen hij net uit kwam FPS problemen, is dat nog steeds zo of zijn die fouten inmiddels opgelost? Ik denk dat ik Syndicate koop als ik 1 van de twee koop, omdat hij nieuwer is en ik heb slechte dingen gehoord over Unity. Ik heb nu Assassin's Creed 3, Black Flag en Rogue. AC3 vond ik niet zo leuk ,maar Black Flag en Rogue waren leuk. Zijn Unity en Syndicate beter dan de AC spellen die ik al heb of minder leuk en waarom?

Ik heb al reviews gelezen en bekeken/beluisterd, maar ik kom er nog niet uit.

Vraag 2: Zou Syndicate goed draaien op mijn PC? Ik haal de minimale eisen wel, maar de aangeraden eisen niet.

Lijst met onderdelen van mijn PC:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 199,-€ 199,-
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 54,-€ 54,-
1MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G€ 219,-€ 219,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 46,95€ 46,95
1Cooler Master N200 Closed€ 41,95€ 41,95
1Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart€ 169,-€ 169,-
1Logitech Z523 Zwart€ 73,50€ 73,50
1CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty)€ 35,95€ 35,95
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 28,95€ 28,95
1Cooler Master GM G550M€ 61,-€ 61,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 929,30

En Windows 10 64 bit.

[ Voor 74% gewijzigd door essentials9002 op 29-04-2016 19:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Ik heb me met beide prima vermaakt, maar dan wel op ultra settings alles en prima draaien. Ik trek het niet om te gamen op lage settings terwijl de game veel mooier kan laten zien. Maargoed, dat is een keuze natuurlijk.

Syndicate heb ik overigens nog niet uitgespeeld. Unity wel. Grafisch vond ik Unity mooier, maargoed, je zal ze toch beide op lage settings moeten spelen lijkt me. Als dat al lukt. Kijk anders eens op canirunit.com, dat geeft een redelijke indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Unity barst alleen nog van de pop-in. Dat hebben ze er helaas nooit uit kunnen patchen. Mede daardoor heb ik de game weer snel verkocht.

Ik heb de reeks overigens nooit heel boeiend gevonden. Black Flag heb ik wel uitgespeeld omdat ik de setting wel cool vind en omdat er destijds niets anders te doen was.

Verder is het allemaal hetzelfde: een stad met wat geklim en geklauter met wat melee combat. De vijanden blijven de gehele game hetzelfde en de omgevingen ook. Echt ultra boring in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
bram1984 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:16:
Unity barst alleen nog van de pop-in. Dat hebben ze er helaas nooit uit kunnen patchen. Mede daardoor heb ik de game weer snel verkocht.

Ik heb de reeks overigens nooit heel boeiend gevonden. Black Flag heb ik wel uitgespeeld omdat ik de setting wel cool vind en omdat er destijds niets anders te doen was.

Verder is het allemaal hetzelfde: een stad met wat geklim en geklauter met wat melee combat. De vijanden blijven de gehele game hetzelfde en de omgevingen ook. Echt ultra boring in mijn optiek.
Wat is pop-in? En hebben Unity en Syndicate ook stealth missies of niet?
vosss schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:30:
Ik heb me met beide prima vermaakt, maar dan wel op ultra settings alles en prima draaien. Ik trek het niet om te gamen op lage settings terwijl de game veel mooier kan laten zien. Maargoed, dat is een keuze natuurlijk.

Syndicate heb ik overigens nog niet uitgespeeld. Unity wel. Grafisch vond ik Unity mooier, maargoed, je zal ze toch beide op lage settings moeten spelen lijkt me. Als dat al lukt. Kijk anders eens op canirunit.com, dat geeft een redelijke indicatie.
Daar heb ik al op gekeken, bij Assassin's Creed Unity haal ik de Recommended Requirements en bij Syndicate de Minimum, maar ik weet niet of ik een goede framerate krijg als ik alleen de Minimum Requirements haal en of ik hem zonder lagg, etc kan spelen, vandaar mijn vraag.

[ Voor 38% gewijzigd door essentials9002 op 01-05-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Google maar op texture pop-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
bram1984 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 20:10:
Google maar op texture pop-in.
Ok, ik weet nu wat dat betekent. Dan koop ik wss geen Unity maar wel Syndicate, die is nieuwer en heeft minder bugs heb ik gehoord. Maar heeft AC Syndicate stealth missies of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen idee wat je daaronder verstaat. Volgens mij is AC een en al stealth, maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

essentials9002 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:33:
[...]

Ok, ik weet nu wat dat betekent. Dan koop ik wss geen Unity maar wel Syndicate, die is nieuwer en heeft minder bugs heb ik gehoord. Maar heeft AC Syndicate stealth missies of niet?
Veel missies kun je zo stealth mogelijk doen, soms krijg je "extra challenges", zoals blijf onopgemerkt etc.

Daarnaast wordt in het verhaal min of meer aangegeven dat Jacob de vechtersbaas is en Evie meer van de stealth is. Je kunt in Syndicate vaak (meestal) wisselen, maar soms moet een missie door één van beide gedaan worden. Beide karakters levellen up met hun eigen vaardigheden, die grofweg verdeeld zijn in vechten, stealth en ecosystem.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
Ozzy schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:41:
[...]

Veel missies kun je zo stealth mogelijk doen, soms krijg je "extra challenges", zoals blijf onopgemerkt etc.

Daarnaast wordt in het verhaal min of meer aangegeven dat Jacob de vechtersbaas is en Evie meer van de stealth is. Je kunt in Syndicate vaak (meestal) wisselen, maar soms moet een missie door één van beide gedaan worden. Beide karakters levellen up met hun eigen vaardigheden, die grofweg verdeeld zijn in vechten, stealth en ecosystem.
Kun je van beide personages hun vaardigheden volledig uitbreiden zonder door te spelen nadat je het spel hebt uitgespeeld? En wat doet ecosystem?

Zijn er gewone stealth en achtervolgingsmissies zoals in Assassin's Creed 3, 4 en Rogue? En zijn er veel van, of is het dit keer meer vechten en minder stealth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Ecosysteem zijn upgrades aan loot, eagles eye vision, Rooks etc. Ik ben toevallig net begonnen aan Syndicate. Geen idee of je volledig kunt upgraden.
Stealth missies, achtervolgingen zowel rennend als stealth en zo zitten er in, maar ook wat vechtdingen. Wat ik tot nu gezien heb is het een gezonde mix van missies.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt ook kijken naar de voorgaande delen, elk ook prima games en zijn allemaal ook voor een prikkie te krijgen. Dan heb je het hele verhaal gespeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
CptChaos schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:44:
Je kunt ook kijken naar de voorgaande delen, elk ook prima games en zijn allemaal ook voor een prikkie te krijgen. Dan heb je het hele verhaal gespeeld. ;)
Ik heb Assassin's Creed 3 gekocht nadat ik Black Flag en Rogue heb gespeeld en hij was saai, dus ik ga dat niet weer riskeren door AC spellen te kopen die voor AC 3 uitkwamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

essentials9002 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:32:
Ik heb Assassin's Creed 3 gekocht nadat ik Black Flag en Rogue heb gespeeld en hij was saai, dus ik ga dat niet weer riskeren door AC spellen te kopen die voor AC 3 uitkwamen
Ik hoor wel vaker dat AC3 tegenvallend is geweest tov de voorgaande delen. :) En voor dat geld kan je je ook geen breuk liggen, lijkt me. Denk dat die delen voor maximaal €10,- wel te vinden moeten zijn. Ik heb de delen wel gespeeld en hier zijn ze wel goed bevallen, op Revelations (nog niet gespeeld) en III na.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
CptChaos schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:54:
[...]
Ik hoor wel vaker dat AC3 tegenvallend is geweest tov de voorgaande delen. :) En voor dat geld kan je je ook geen breuk liggen, lijkt me. Denk dat die delen voor maximaal €10,- wel te vinden moeten zijn. Ik heb de delen wel gespeeld en hier zijn ze wel goed bevallen, op Revelations (nog niet gespeeld) en III na.
Assassin's Creed 3 voor de PS3 kostte me maar 7 euro, dus de oudere games voor de PC zullen wss nog minder kosten. Welke raad je me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik kan je in elk geval Assassin's Creed, Assassin's Creed II en Assassin's Creed Brotherhood aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
CptChaos schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:12:
Ik kan je in elk geval Assassin's Creed, Assassin's Creed II en Assassin's Creed Brotherhood aanraden.
Ik heb ergens gelezen dat je bij Assassin's Creed 1 steeds hetzelfde doet, dus ik denk dat ik die niet koop. Daarnaast is die oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:51

Willybubba

Nut up or shut up.

deel 1 kan je wel weglaten ja. Was destijds baanbrekend maar enorm repetitief. AC2 en AC Brotherhood zijn wat mij betreft nog steeds de beste delen uit de serie.

Ik zou je overigens niet zo blind staren op de leeftijd van games, ook oude games kunnen supervet zijn ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

essentials9002 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat je bij Assassin's Creed 1 steeds hetzelfde doet, dus ik denk dat ik die niet koop. Daarnaast is die oud.
Tja, dat geldt voor elk deel in de AC-reeks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essentials9002
CptChaos schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:22:
[...]
Tja, dat geldt voor elk deel in de AC-reeks. :)
Nee, in Black Flag en Rogue is er variatie in wat je doet. De ene keer een missie op zee, de andere keer een stealth missie en tussendoor ook combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
essentials9002 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Das eigenlijk bij elke Assassin's Creed alleen bij deel 1 was het extreem.
Pagina: 1