Waar golden orb voor duron??

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 02:02
Weet iemand waar de golden orb versie met normale clips tekoop is, speciaal voor duron's?, volgens de site van gorb is ie er wel maar kan nergens vinden waar te bestellen...

tnkx!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

T.net Pricewatch

oc-shop.nl

LinkedIn WoT Cash Converter

• cosmoOo
  • Laatst online: 03-09 22:10

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

die bij oc-shop is dacht ik niet de duron versie. ik heb hem in nederland nog nergens te koop gezien.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Als het om prijs gaat zie ik dat ze in Amerika veel en veel goedkoper zijn! ergens hier staat nog een Thread waarbij er veel online shops in Amerika vermeld worden.
Ik zou daar even gaan kijken, want het scheeld toch flinke centen, zelfs met de verzendkosten er bij!

• Wimo.
  • Laatst online: 00:58

Wimo.

Shake and Bake!

ff een vraagje over dat bestellen in Amerika.. hoeveel verzendkosten betaal je nou? voor bv zo'n koeler

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

deze heb ik besteld.... maar ik heb ook mindere geluiden gehoord, over cores die beschadigd werden met het aanbrengen..... minder :(
Shipping to the Netherlands is more expensive. Following are the shipping methods, rates, and estimated delivery times. Delivery can be longer if the order is stopped by "Customs". UPS 2-5 days $48.00 US-Airmail 7-10 days $7.20 These are shipping prices only. Please email your approval for one of the above shipping methods.
update:
deze geluiden bedoel ik:
http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/page ?q=Y&a=tpc&s=50009562&f=77909774&m=954093571

Join TeamBVD!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag (gisteren dus, op dit moment) heb ik met PC International gesproken over de telefoon. Ze kunnen binnenkort weer het hele Gorb-assortiment leveren (i.v.m. de overname ging dat een tijdje niet). Hij nam aan dat daar dan ook de Socket A versie bijzat, omdat het over het hele assortiment gaat. Uitsluitsel daarover hadden ze niet. Hij deed het overkomen alsof de Gorbs komende week weer leverbaar zullen zijn, hoewel in mijn ervaring de tijdswaarneming van computer-verkopers wat langzamer loopt dan die van mij. "Een paar dagen" is al gauw "een paar weken".

Verwijderd

Shit. Geen "Repost form data" doen :)

Verwijderd

Ik had geen zin om te wachten, dus ik heb maar een gewone orb gekocht. Vervolgens subtiel (schroevendraaier + grote hamer) de clips wat geplet. Daarna kon ik um er zonder problemen op draaien. Gewoon beetje lef hebben :)
Pagina: 1