Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB Kabel ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een camera in bruikleen de: JVC GZ-HD7E
Maar ik heb hier geen usb kabel voor naar mijn pc weet iemand waar ik deze kan kopen.
Het is namelijk een type dat ik nog nooit tegengekomen ben.

Dit is de aansluiting op de camera

Afbeeldingslocatie: http://s32.postimg.org/4k0naw5p1/usb_aansluiting.jpg

Ik hoop dat iemand hier iets over weet.

Beste antwoord (via Verwijderd op 29-04-2016 23:07)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:11
Een mini-B stekker past ook in een mini-AB aansluiting. Je hebt een OTG-kabel met mini-A stekker nodig als je de camera als host wilt gebruiken (bijvoorbeeld om er een USB-stick op aan te sluiten), maar voor gebruik met je computer heb je genoeg aan een kabel met mini-B stekker.

Alle reacties

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11 15:41
Vraag bij de persoon waarvan je de camera leent of hij die kabel heeft. Als dat niet mogelijk is neem je de camera mee naar een fotozaak/computerzaak en vraag je om het bewuste kabeltje.

Hattrick: Thorgal Eagles

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit ziet eruit als een heel standaard miniUSB aansluiting. Die dingen kun je volgens mij praktisch overal nog wel vinden.

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:45:
Dit ziet eruit als een heel standaard miniUSB aansluiting. Die dingen kun je volgens mij praktisch overal nog wel vinden.
Dat dacht ik dus ook maar het enige wat ik vind is een kabel voor deze aansluiting.

Afbeeldingslocatie: http://s32.postimg.org/4z3qq8zpx/usb_aansluiting_2.jpg

Acties:
  • Beste antwoord

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:11
Een mini-B stekker past ook in een mini-AB aansluiting. Je hebt een OTG-kabel met mini-A stekker nodig als je de camera als host wilt gebruiken (bijvoorbeeld om er een USB-stick op aan te sluiten), maar voor gebruik met je computer heb je genoeg aan een kabel met mini-B stekker.

Verwijderd

Topicstarter
hcQd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 19:25:
Bedankt! Mini-b stekker paste inderdaad.
Pagina: 1