Na maanden irritatie toch eens tijd voor een topic. Ik heb inmiddels redelijk wat apps op mijn iPhone, en ben gewend om ze te starten via spotlight (midden op scherm naar bedenen en app naam beginnen te typen).
Al maanden heb ik regelmatig dat er soms geen resultaten volgen, dan kan ik terug naar home screen en zoeken waar het ikoontje ook al weer staat, erg irritant. Een aantal iOS updates later heb ik dit nog steeds,
Uiteraard al gegoogled maar geen van de tips heeft een blijvend effect:
-andere taal kiezen
-toestel resetten (home/power)
-alle spotlight functies uit, reset en weer aan (sowieso heb ik onder Spotlght search alleen "contacts" nog aan staan
-Siri uitgeschakeld.
Soms helpt het even maar het komt telkens weer terug. Restore zonder backup terugzetten lijkt de laatste optie, iemand hier nog tips?
iPhone 6, laatste versie iOS (9.3.1)
Al maanden heb ik regelmatig dat er soms geen resultaten volgen, dan kan ik terug naar home screen en zoeken waar het ikoontje ook al weer staat, erg irritant. Een aantal iOS updates later heb ik dit nog steeds,
Uiteraard al gegoogled maar geen van de tips heeft een blijvend effect:
-andere taal kiezen
-toestel resetten (home/power)
-alle spotlight functies uit, reset en weer aan (sowieso heb ik onder Spotlght search alleen "contacts" nog aan staan
-Siri uitgeschakeld.
Soms helpt het even maar het komt telkens weer terug. Restore zonder backup terugzetten lijkt de laatste optie, iemand hier nog tips?
iPhone 6, laatste versie iOS (9.3.1)