Mijn vraag
...
Bij een medewerker op een buitenlocatie is er recentelijk Skype for Business 2015 geïnstalleerd en het volgende probleem is bij hem ontstaan:
Deze medewerken kan Skype gesprekken voeren, hij kan spreken via de microfoon en kan mij vervolgens netjes verstaan. Nu is het probleem zodra de video optie aan wordt gezet, kan hij mij niet zien (mijn camera staat aan) en kan hij zichzelf ook niet zien. Hierbij een schermafbeelding hoe dat dan eruit ziet (relevante informatie geblurred):

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 Pro
Alle updates bijgewerkt
HP Probook 4530s
Intel Core i5
AMD Radeon HD 6490M
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Alle mogelijke Skype for Business client instellingen gecontroleerd (als ik hier bij de camera ga kijken zie ik hem wel in beeld en werkt de camera naar behoren).
- Skype for Business client opnieuw geïnstalleerd i.c.m. alle updates.
- Met meerdere personen getest.
- Video kaart drivers bijgewerkt naar de meest recente versie
...
Bij een medewerker op een buitenlocatie is er recentelijk Skype for Business 2015 geïnstalleerd en het volgende probleem is bij hem ontstaan:
Deze medewerken kan Skype gesprekken voeren, hij kan spreken via de microfoon en kan mij vervolgens netjes verstaan. Nu is het probleem zodra de video optie aan wordt gezet, kan hij mij niet zien (mijn camera staat aan) en kan hij zichzelf ook niet zien. Hierbij een schermafbeelding hoe dat dan eruit ziet (relevante informatie geblurred):

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 Pro
Alle updates bijgewerkt
HP Probook 4530s
Intel Core i5
AMD Radeon HD 6490M
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Alle mogelijke Skype for Business client instellingen gecontroleerd (als ik hier bij de camera ga kijken zie ik hem wel in beeld en werkt de camera naar behoren).
- Skype for Business client opnieuw geïnstalleerd i.c.m. alle updates.
- Met meerdere personen getest.
- Video kaart drivers bijgewerkt naar de meest recente versie
[ Voor 8% gewijzigd door Frozenhands op 29-04-2016 14:32 ]
"That's what I do. I drink and I know things."