Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
Goedemiddag,
ik ben op zoek naar een compacte laptop met een fijn toetsenbord.
Ik heb nu als extern toetsenbord de Lenovo compact : pricewatch: Lenovo 0B47189

Dit toetsenbord bevalt erg goed (behalve de plek van ctrl), en voor mijn nieuwe laptop zoek ik een laptop met dezelfde fijne aanslag.

Ik kan zelf na wat zoekwerk uit op de Lenovo T450S.

Duur, maar wel erg mooi apparaat.

Daarnaast prefereer ik 14 inch, Full HD, en toetsenbord-verlichting.

Iemand nog een ander alternief in deze prijsklasse?

Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Dus je gaat een laptop van 1900€ kopen om een toetsenbord?
Ik raad je aan om gewoon dit lijstje, dat je zelf verwijderd hebt, in te vullen. Mensen zijn meer bereid je te helpen als je zelf al iets gezocht hebt en als het duidelijk is.

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

pitchdown schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:54:
Goedemiddag,
ik ben op zoek naar een compacte laptop met een fijn toetsenbord.
Ik heb nu als extern toetsenbord de Lenovo compact : pricewatch: Lenovo 0B47189

Dit toetsenbord bevalt erg goed (behalve de plek van ctrl), en voor mijn nieuwe laptop zoek ik een laptop met dezelfde fijne aanslag.

Ik kan zelf na wat zoekwerk uit op de Lenovo T450S.

Duur, maar wel erg mooi apparaat.

Daarnaast prefereer ik 14 inch, Full HD, en toetsenbord-verlichting.

Ik hoor het graag
Dit is exact het toetsenbord dat in Thinkpad laptops zit van Lenovo en op die machines kan je via de bios de Fn en Ctrl omwisselen.

Vaak kan je voor redelijk scherpe prijzen via marktplaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:09:
[...]

Dit is exact het toetsenbord dat in Thinkpad laptops zit van Lenovo en op die machines kan je via de bios de Fn en Ctrl omwisselen.

Vaak kan je voor redelijk scherpe prijzen via marktplaats vinden.
Van de bios was ik inderdaad ook achtergekomen.

Zowel het externe toetsenbord (kan ik nergens meer online vinden) en de T450S met Full-hd scherm (gebruikt mag ook) kom ik er niet heel veel tegen voor een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-08 00:23
Ik zelf zou de Dell latitude series aanraden deze laptops zijn vaak 14" en ze werken heel fijn.

Ik heb zelf een tijdje de E6430 gehad en deze werkte heel prettig.

JozuaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Vanuit de basis zoek in een goede stevige laptop met goed toetsenbord + verlichting, 14 inch en goed scherm.

Vanuit dat oogpunt was ik uitgekomen op de T450S.
De T460S vind ik wel nog wat te duur :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht zou je voor deze MSI kunnen gaan, er zit een steelseries toetsenbord op wat opzich ook perfect is.
Is kwa specificaties een stuk beter als de Lenovo die jij hebt uitgekozen en voldoet aan de eisen.

Laagste prijs momenteel: http://eggaming.nl/gaming-laptops/gs40-6qe-012nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alienware Rules! Bij The Big Bang Theory hebben ze er ook allemaal een! Het is een klasse apart, ook qua aanschaf!

http://www.alienware.nl/

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archi_wouter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-11-2020

archi_wouter

Weebee

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 11:32:
Alienware Rules! Bij The Big Bang Theory hebben ze er ook allemaal een! Het is een klasse apart, ook qua aanschaf!

http://www.alienware.nl/

Succes!
Omdat in een tv-serie de acteurs één gebruiken wilt niet zeggen dat ze daarom de beste zijn he ;p er zijn veel laptops die even goed of zelfs beter zijn dan alienware

Form follows whatever the f*ck I want

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
pitchdown schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:54:
Je kan ook kijken naar HP Elitebook of Dell Latitude. Beide series hebben 14 inch modellen die ook die eigenschappen hebben.

HP: pricewatch: HP EliteBook 840 G3 T9X55EA
Dell: pricewatch: Dell Latitude E7470-PRN22

De Lenovo T450S wordt binnenkort afgelost door de T460S. De HP en Dell in de link hierboven hebben allebei de refresh naar Skylake al gehad. Incidenteel zijn beiden goedkoper dan de T450S die ik in de Pricewatch kan vinden.

Toetsenbord is een persoonlijk iets, ik hebt ook in het verleden een Lenovo gehad en ik was niet echt onder de indruk van het toetsenbord. Het toetsenbord van mijn huidige HP werkt beter, idem voor de Dell Latitude die ik daarvoor had. Sowieso is het lastiger een goed toetsenbord te vinden op een kleinere/dunnere laptop omdat er minder ruimte is ook voor de toetsen om te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
CMD-Snake schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 12:33:
[...]

Je kan ook kijken naar HP Elitebook of Dell Latitude. Beide series hebben 14 inch modellen die ook die eigenschappen hebben.

HP: pricewatch: HP EliteBook 840 G3 T9X55EA
Dell: pricewatch: Dell Latitude E7470-PRN22

De Lenovo T450S wordt binnenkort afgelost door de T460S. De HP en Dell in de link hierboven hebben allebei de refresh naar Skylake al gehad. Incidenteel zijn beiden goedkoper dan de T450S die ik in de Pricewatch kan vinden.

Toetsenbord is een persoonlijk iets, ik hebt ook in het verleden een Lenovo gehad en ik was niet echt onder de indruk van het toetsenbord. Het toetsenbord van mijn huidige HP werkt beter, idem voor de Dell Latitude die ik daarvoor had. Sowieso is het lastiger een goed toetsenbord te vinden op een kleinere/dunnere laptop omdat er minder ruimte is ook voor de toetsen om te bewegen.
Klopt
Bij lenovo hadden ze ondanks de relatief dunne t450s wel een goed toetsenbord erin gezet
Pagina: 1