Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rising
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08-08 20:23
Mijn vraag

Is het mogelijk om 2 schermen aan te sluiten op deze video kaart?

Ik heb helaas zelf niks kunnen vinden en ben niet helemaal thuis in deze wereld.

De reden dat ik het vraag is dat ik binnenkort 2 schermen ga kopen.

Beste antwoord (via Rising op 29-04-2016 11:17)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
We verwachten hier altijd eigen opzoekwerk ;). Ook als je er niet uitkomt, verwachten we dat je vertelt wat je gevonden hebt en waarom dat onduidelijk is. Een n00b is wat mij betreft iemand die zijn vraag dumpt zonder eigen inzet. Je kunt best iets niet weten, maar als je laat zien dat je wél gezocht hebt (en laat zien wat je dan gevonden hebt), heeft niemand daar moeite mee.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Heb je überhaupt naar iets gezocht? Zo lastig is het volgens mij niet om info te vinden over een MSI GeForce GTX750Ti. Geef eerst maar eens aan wat je zelf al hebt geprobeerd te vinden, het is hier geen helpdesk waar je een halve vraag neer kunt plempen en een antwoord krijgt. Er wordt hier (redelijk wat) eigen inzet verwacht.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eheijnen
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Gewoon even bij de specs op TW kijken (dit is 1 type):
pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB (v1)

Deze heeft DVI, D-Sub VGA & HDMI

En anders nog bij specs van de fabrikant.

Wie du mir, so ich dir.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Het antwoord staat in de specificaties van de videokaart tweakers

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Antwoord is: Ja het kan let wel op aansluitingen zoals bovenaan gezegd is. Dit kan je prima zelf uitzoeken of het matched met een scherm! Goodluck..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:53
*knip* dit soort reacties zitten we ook niet op te wachten, blijf gewoon weg

[ Voor 60% gewijzigd door br00ky op 29-04-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rising
FooLsKi schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:10:
Heb je überhaupt naar iets gezocht? Zo lastig is het volgens mij niet om info te vinden over een MSI GeForce GTX750Ti. Geef eerst maar eens aan wat je zelf al hebt geprobeerd te vinden, het is hier geen helpdesk waar je een halve vraag neer kunt plempen en een antwoord krijgt. Er wordt hier (redelijk wat) eigen inzet verwacht.
Ik weet niet waar ik naar moet kijken, maar het is dus zo dat als je meerdere aansluitingen hebt je meerdere schermen kan aansluiten? ik was ik de veronderstelling dat je dan dezelfde poorten nodig hebt of een soort hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rising
Excuses dat ik geen kennis heb van zaken, en verwacht geholpen te worden ook voor normale, wellicht "Noobish" vragen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
We verwachten hier altijd eigen opzoekwerk ;). Ook als je er niet uitkomt, verwachten we dat je vertelt wat je gevonden hebt en waarom dat onduidelijk is. Een n00b is wat mij betreft iemand die zijn vraag dumpt zonder eigen inzet. Je kunt best iets niet weten, maar als je laat zien dat je wél gezocht hebt (en laat zien wat je dan gevonden hebt), heeft niemand daar moeite mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

jpvd91 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:15:
Excuses dat ik geen kennis heb van zaken, en verwacht geholpen te worden ook voor normale, wellicht "Noobish" vragen.
Iedereen moet ergens beginnen, maar als ik bij de 1e hit op Google al uitleg kan vinden ga ik ervan uit dat je niet eens moeite hebt gedaan om te zoeken. Hint: ik heb gezocht op "meerdere beeldschermen op gtx 750Ti".

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rising
FooLsKi schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:19:
[...]

Iedereen moet ergens beginnen, maar als ik bij de 1e hit op Google al uitleg kan vinden ga ik ervan uit dat je niet eens moeite hebt gedaan om te zoeken. Hint: ik heb gezocht op "meerdere beeldschermen op gtx 750Ti".
Het probleem is dus dat ik
pricewatch: MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING heb, en voor vragen naar dit product werd geleid. Vandaar ook mijn vraag, ik kan zelf niks vinden over mijn eigen video kaart behalve de hoeveelheid aansluitingen. Ik ben echter al voldoende geholpen.

Bedankt mede tweakers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:47
Misschien overbodig, maar je moet dus geen hub gebruiken (tenzij je het beeld wilt dupliceren). Gewoon een kabel in de HDMI prikken en 1 in de andere poort (bijvoorbeeld DVI) en gaan met die banaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Nat-Water op 29-04-2016 11:27 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rising
Nat-Water schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:26:
Misschien overbodig, maar je moet dus geen hub gebruiken (tenzij je het beeld wilt dupliceren). Gewoon een kabel in de HDMI prikken en 1 in de andere poort (bijvoorbeeld DVI) en gaan met die banaan.
Zeker niet onbelangrijk, bedankt!
Pagina: 1