Topic door "Erdogan" hoedje gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Er is een topic van mij gesloten (typen op een iPad2) omdat het één grote rant zou zijn.
Ik heb letterlijk 1 boze reply geplaatst waarna ik een sorry heb gepost.
Thats all, verder staan er tig goede suggesties en andere opmerkingen.
Ik meen me te herinneren dat er een forum was om dit soort overijverige moderator gedrag te kunnen bespreken maar kan dat niet meer vinden.
Echt, ik vind dit ongelooflijk en echt een duidelijk geval van buiten proportie-modereren.
Ik krijg hier een beetje nare Turkije gevoelens bij.
Zelfs geeneens een waarschuwing.
Overigens vraag ik mij ook af of hij het gelezen heeft want hij kan de tips zelf ook gebruiken aangezien hij mijn naam verkeerd typt.

[ Voor 11% gewijzigd door MatMich op 29-04-2016 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En je vergelijking gaat totaal mank...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/3/3c/Snickers_wrapped.png/240px-Snickers_wrapped.png

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik kan me de topic lock wel voorstellen ja, je suggereert de ipad terug te sturen met een bak stront ... wat denk je nou zelf? De frustratie druipt er vanaf. In plaats van in te gaan op de mogelijke oplossingen van diverse tweakers negeer je het zaakje, of je reageert gewoon niet meer, kan ook natuurlijk.

En de mod die je topic sluit geeft een duidelijke redenering.

Vervolgens post je dit ... sorry maar dan heb je echt een plank voor je kop als je het mij vraagt.

Wat Fietsbel al aangeeft, lees even hoe je moet handelen als je topic onterecht gesloten is.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je het niet eens bent met een mod-actie, kun je het beste eerst contact opnemen met de desbetreffende mod via DM, e-mail, IRC etc. Mocht je er niet uitkomen, dan je je wenden tot de verantwoordelijke admin (Oscar the Grouch in dit geval). Mocht er daar ook niet uitkomen, dan is er altijd nog het doctors team, of anders Lieve Adjes als het meer over het algemeen beleid.

Dit topic is in ieder geval niet de goede weg, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.