Verwijderd

Topicstarter
ik heb een moederbord socket 775
en intel core 775 en moederbord is 1066mhz en en processor 1333 en hij werkt niet op moederbord en bios ondersteund de processor niet zal hij kunnen werken op mijn moederbord?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier kan niemand wat mee. Lees de Het algemeen beleid #quickstart en probeer het dan nog eens een keer :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Ah juist, ik ben mijn glazen bol vergeten.
Misschien kun je even de specificaties posten?
Anders is dit een kansloos topic.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:01
bios update misschien helpen kan leestekens helpen ook maar waarschijnlijk niet.

in leesbare woorden:

Misschien kun je met een bios update ondersteuning krijgen voor de processor, maar dan is het wel handig dat je vertelt welk moederbord en welke cpu je hebt?

Waarschijnlijk is dat het niet gaat werken.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 22:10

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Matige trol is matig... Als het bios de CPU niet ondersteunt dan gaat die CPU normaliter niet werken...

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Verwijderd

Topicstarter
ik zag het dat ik mijn vraag in vekeerde rubriek heb gsstelt sorry ik weet nu dat als bios de cpu niet ondersteund hij ook niet zl werken

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 00:13:
ik zag het dat ik mijn vraag in vekeerde rubriek heb gsstelt sorry ik weet nu dat als bios de cpu niet ondersteund hij ook niet zl werken
Als je nou eerst eens het type moederbord en dat van de CPU post. Vervolgens zoek je op de site van de fabrikant van het moederbord op welke CPU's allemaal ondersteund worden. Wellicht heb je alleen aan update van je BIOS nodig :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:15

br00ky

Moderator Harde Waren
Hier kunnen we helaas niets mee. Lees eerst eens Het algemeen beleid #quickstart door km te weten hoe een goede start post eruit ziet.

Daarna ga je zelf éérst aan de slag om duidelijk te krijgen waar het probleem vandaan komt. Je kunt hiervoor bijv. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gebruiken.

Als laatste zou ik je vragen beter te leggen op wat je post, want je schrijft erg onduidelijk. Dat maakt het oplossen van je probleem niet makkelijker.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.