Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Doen wat ik nu doe: spellen zoals Total War spelen en videos bewerken en opnemen (maar dat tweede heeft een minder grote prioriteit)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hopelijk rond de 500 euro (als dat een beetje plausibel is)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een PC staan met de volgende specificaties:
- ASRock H87M Pro 4
- Intel i5 4590
- AMD Radeon 7950 3GB
- Seasonic S12II-Bronze 520W
- Crucial Ballistix Sport - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800
- 1 Tb harde schijf
- 256Gb SSD
- Cooler Master N300
Die hoop ik eigenlijk te kunnen behouden (op de CPU/GPU na)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet heel veel van upgrades af en vraag me eerlijk gezegd af wat ik het beste kan upgraden. Ik dacht aan m'n videokaart en CPU, maar weet niet of dat makkelijk gaat/mogelijk is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste weer een CPU van Intel en een videokaart van AMD (heb vooral goede ervaringen met de videokaart)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, maar vooral een beetje betere prestaties op games zoals Total War: Atilla/Rome 2 en de mogelijkheid om te recorden.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hebben jullie suggesties voor de upgrades? Heb ik ook meer voeding nodig, of is 520W genoeg? Ik heb totaal geen ervaring met upgrades (heb deze PC zelf in elkaar gezet, maar dat was in 2014 en ik weet eerlijk gezegd niet of upgraden een beetje makkelijk gaat)
Doen wat ik nu doe: spellen zoals Total War spelen en videos bewerken en opnemen (maar dat tweede heeft een minder grote prioriteit)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hopelijk rond de 500 euro (als dat een beetje plausibel is)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een PC staan met de volgende specificaties:
- ASRock H87M Pro 4
- Intel i5 4590
- AMD Radeon 7950 3GB
- Seasonic S12II-Bronze 520W
- Crucial Ballistix Sport - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800
- 1 Tb harde schijf
- 256Gb SSD
- Cooler Master N300
Die hoop ik eigenlijk te kunnen behouden (op de CPU/GPU na)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet heel veel van upgrades af en vraag me eerlijk gezegd af wat ik het beste kan upgraden. Ik dacht aan m'n videokaart en CPU, maar weet niet of dat makkelijk gaat/mogelijk is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste weer een CPU van Intel en een videokaart van AMD (heb vooral goede ervaringen met de videokaart)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, maar vooral een beetje betere prestaties op games zoals Total War: Atilla/Rome 2 en de mogelijkheid om te recorden.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hebben jullie suggesties voor de upgrades? Heb ik ook meer voeding nodig, of is 520W genoeg? Ik heb totaal geen ervaring met upgrades (heb deze PC zelf in elkaar gezet, maar dat was in 2014 en ik weet eerlijk gezegd niet of upgraden een beetje makkelijk gaat)
[ Voor 3% gewijzigd door Eggthud op 28-04-2016 23:12 ]