Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking, videobewerking (Adobe Photoshop en Premiere Pro) (naast de verder standaard zaken als office, downloads enz.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. circa 800-900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Case is voorzien incl. optische drives en randapparatuur als scherm, keyboard, enz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn huidige systeem dateert van 2009. De laatste jaren door studie, werk, gezinsuitbreiding weinig tijd doorgebracht op forums, met de pc enz. Ik ben er dus echt even uit. Van mijn huidige configuratie merk ik dat het allemaal niet zo soepel meer gaat. In eerste instantie vraag ik me af in hoeverre ik zaken mee kan nemen uit mijn systeem. Hoe slim is het om de HDD preventief te vervangen, de voeding te vervangen enz.
Hieronder mijn huidige systeem:
Processor: Intel Core i7 920 Boxed
Moederbord: ASUS P6T Deluxe V2
Geheugen: Corsair Dominator DDR3 3x 2GB 1600Mhz
Videokaart: XFX Radeon HD 5770 1GB (Battleforge)
Harddisk: Samsung Spinpoint F3 1TB en 2x Western Digital Caviar Blue 640GB (SATA2, 16MB)
Optische drive 2x Optiarc AD-7240S-0B
Behuizing: Cooler Master ATCS 840 Black
Voeding OCZ ModXStream Pro 600W
CPU-koeler Prolimatech Megahalems
Casefan 4x Noiseblocker NB-Multiframe M12-2
Overige Scythe Kama reader en Scythe Kaze Master fancontroller
Fotobewerking, videobewerking (Adobe Photoshop en Premiere Pro) (naast de verder standaard zaken als office, downloads enz.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. circa 800-900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Case is voorzien incl. optische drives en randapparatuur als scherm, keyboard, enz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn huidige systeem dateert van 2009. De laatste jaren door studie, werk, gezinsuitbreiding weinig tijd doorgebracht op forums, met de pc enz. Ik ben er dus echt even uit. Van mijn huidige configuratie merk ik dat het allemaal niet zo soepel meer gaat. In eerste instantie vraag ik me af in hoeverre ik zaken mee kan nemen uit mijn systeem. Hoe slim is het om de HDD preventief te vervangen, de voeding te vervangen enz.
Hieronder mijn huidige systeem:
Processor: Intel Core i7 920 Boxed
Moederbord: ASUS P6T Deluxe V2
Geheugen: Corsair Dominator DDR3 3x 2GB 1600Mhz
Videokaart: XFX Radeon HD 5770 1GB (Battleforge)
Harddisk: Samsung Spinpoint F3 1TB en 2x Western Digital Caviar Blue 640GB (SATA2, 16MB)
Optische drive 2x Optiarc AD-7240S-0B
Behuizing: Cooler Master ATCS 840 Black
Voeding OCZ ModXStream Pro 600W
CPU-koeler Prolimatech Megahalems
Casefan 4x Noiseblocker NB-Multiframe M12-2
Overige Scythe Kama reader en Scythe Kaze Master fancontroller