Defunctus Deo Juvente
Dit ding heeft naar mijn weten geen antenne hoor.... Was dat zwarte ding niet het pennetje wat er gewoon uit stak?Op zondag 24 juni 2001 11:01 schreef HappyFun het volgende:
Kent iemand (behalve die nieuwe sony die nog moet komen) hier een totaal zilveren PDA
[afbeelding]
Deze ging ik gisteren voor kijken.. heeft ie rechtsboven een lelijk zwart antenne
Zat net op de site te kijken van Compaq en was een pennetje om mee te selecterenOp zondag 24 juni 2001 11:32 schreef thefirstikke het volgende:
[..]
Dit ding heeft naar mijn weten geen antenne hoor.... Was dat zwarte ding niet het pennetje wat er gewoon uit stak?
Was gisteren bij PC-zaak en daar zat ie in.. schijnbaar kan ie eruit
Alleen verbaasde ik me over de prijsverschillen:
PDAShop: fl 1899,- voor Ipaq H3660
Beat-It: fl 1483,- voor Ipaq H3660
***** Heb ik altijd
Wat een verschil..kan cheaper
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
PRACHTIG DING.
Heeft ook de snelste processor (206 Mhz) vergeleken met de HP Jornada's.
Ikheb het 64 MB Model genomen omdat ik ook bezig ben met programmas schrijven voor het beestje (eVB = Embedded Visual Basic 3.0).
Ik heb ook de expansion packs: PCMCIA en FlashCard.
De goedkoopste memory cards kan je trouwens bij norrod krijgen (www.norrod.nl): 285 piek voor 128 mb. Dat lukt je nergens anders zo goedkoop op dit moment (Powerline zoetermeer vraagt 310).
Vragen? Mail gerust.
Verwijderd
* Infrarood werkt perfect op het beestje
* MP3's en MPG afspelen gaat ook goed als je Media player 7.1 geinstalleerd hebt
* Je krijgt er een lederen hoesje bij voor de iPaq alleen en een hard-cover (jacket is de echte benaming).
Als je foto's of zo wilt geef maar een gil: ik heb ook een digitale camera hahahaa.
Wil je wel mailen maar geen e-mail adresOp zondag 24 juni 2001 12:25 schreef Systeemprutser het volgende:
Ik heb de 3660 via mn werk gekocht.
PRACHTIG DING.
Heeft ook de snelste processor (206 Mhz) vergeleken met de HP Jornada's.
Ikheb het 64 MB Model genomen omdat ik ook bezig ben met programmas schrijven voor het beestje (eVB = Embedded Visual Basic 3.0).
Ik heb ook de expansion packs: PCMCIA en FlashCard.
De goedkoopste memory cards kan je trouwens bij norrod krijgen (www.norrod.nl): 285 piek voor 128 mb. Dat lukt je nergens anders zo goedkoop op dit moment (Powerline zoetermeer vraagt 310).
Vragen? Mail gerust.
Vragen
- Wat voor programma ben je aan het schrijven ervoor..
- Expansion packs --> Dienen voor..
- Weet (nog) niets van die PDA's dus domme vraag --> 64 MB is zegmaar je HD
Weinig Mp2's dan
- KopTelefoon nodig om te luisteren mp3's
- Infrarood --> Welke gsm raad je dan aan
Nokia8250 kan zeker niet..
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Mn mail adres staat in mn profiel.
De antwoorden:
eVB: Embedded Visual Basic
Ik schrijf database proggies aangezien Access niet is meegeleverd. Denk aan een dikke database met serienummers (ik heb nogal wat pc's op mn werk), kilometer registratie etc etc.
Het mooie is dat je een access database op je desktop kan zetten en kan laten synchroniseren met je pda.
Expansion Pack:
Is een soort uitbreidingsslot waar je je iPaq in schuift. Je hebt verschillende soorten: niks (krijg je er standaard bij), PCMCIA (die kaarten die je ook in een laptop kan stoppen), FlashCard (FC) : geheugen, harddisks, GSM's, modems etc etc.
Geheugen:
64 meg moet je delen door 2: 32 om programma's in te "draaien" en 32 als opslagcapaciteit. Je kan wel 40 meg aan MP3'tjes neerkwakken maar dan heb je nog maar 12 / 12 voor proggrammas en harddisk.
Die flashcard kan je gebruiken om je MP3 op op te slaan. En een PDA is leuk om MP3s mee af te spelen maar dat is niet zn hoofdtaak.
Met die nieuwe mp3 formaat (MP3Pro) kunnen we trouwens 2 x zoveel mp3tjes kwijt omdat ze kleiner zijn.
Koptelefoon? Onder die grote knop in het midden zit een luidspreker. Natuurlijk klinkt alles door een koptelefoon beter.
Alle GSM's met IRDA doen het als ze niet te oud zijn. Zelfd een 6110 kreeg ik aan de gang. Ik heb zelf een 8210 en ik kan SMS'en, telefoonboek uitlezen/opslaan etc etc.
Waarom heb ik het 64 model genomen? Na Windows CE 3.0 komt er een nieuwe versie uit.
Deze komt ongeveer op dezelfde tijd uit als Windows XP (zie de roadmap van Microsoft).
Ik weet nu niet wat de systeemeisen zijn van dat OS maar ik bereid me er wel alvast op voor.
Op zondag 24 juni 2001 21:56 schreef Systeemprutser het volgende:
Haidieho!
Mn mail adres staat in mn profiel.
--> Stom van meSorry//
De antwoorden:
eVB: Embedded Visual Basic
Ik schrijf database proggies aangezien Access niet is meegeleverd. Denk aan een dikke database met serienummers (ik heb nogal wat pc's op mn werk), kilometer registratie etc etc.
Het mooie is dat je een access database op je desktop kan zetten en kan laten synchroniseren met je pda.
--> Wil wel van je "lenen"
Expansion Pack:
Is een soort uitbreidingsslot waar je je iPaq in schuift. Je hebt verschillende soorten: niks (krijg je er standaard bij), PCMCIA (die kaarten die je ook in een laptop kan stoppen), FlashCard (FC) : geheugen, harddisks, GSM's, modems etc etc.
--> FlashCard = Geheugenoke..
Hoeveel heb je +/- nodig indien je games wilt+ Mp3 + Rest..?
Geheugen:
64 meg moet je delen door 2: 32 om programma's in te "draaien" en 32 als opslagcapaciteit. Je kan wel 40 meg aan MP3'tjes neerkwakken maar dan heb je nog maar 12 / 12 voor proggrammas en harddisk.
Die flashcard kan je gebruiken om je MP3 op op te slaan. En een PDA is leuk om MP3s mee af te spelen maar dat is niet zn hoofdtaak.
Met die nieuwe mp3 formaat (MP3Pro) kunnen we trouwens 2 x zoveel mp3tjes kwijt omdat ze kleiner zijn.
--> Oke..
Koptelefoon? Onder die grote knop in het midden zit een luidspreker. Natuurlijk klinkt alles door een koptelefoon beter.
--> Oke..ook niet standaard erbij zeker
Alle GSM's met IRDA doen het als ze niet te oud zijn. Zelfd een 6110 kreeg ik aan de gang. Ik heb zelf een 8210 en ik kan SMS'en, telefoonboek uitlezen/opslaan etc etc.
--> FF checken of Nokia8250 ook heeft..
Waarom heb ik het 64 model genomen? Na Windows CE 3.0 komt er een nieuwe versie uit.
Deze komt ongeveer op dezelfde tijd uit als Windows XP (zie de roadmap van Microsoft).
Ik weet nu niet wat de systeemeisen zijn van dat OS maar ik bereid me er wel alvast op voor.
--> Kun je toch updaten
Defunctus Deo Juvente
Maar... hij is zo groot als een PCMCIA kaartje (creditcard, 5 mm dik) zodat je het ding idd ook mee neemt. Iets wat ik me met een Palm-achtige, laat staan een PockePC, nog niet zie doen.
Geen MP3'tjes helaas
edit
http://www.rex.net/
http://www.xircom.com/
tide
Zoef
Norrod: 335
valt mee
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Defunctus Deo Juvente
Check ook even http://home.san.rr.com/dawhites/rex6000/Op maandag 25 juni 2001 00:11 schreef Zpottr het volgende:
Jammer is wel dat ie batterijen vreet, tenminste, de eerste die meegeleverd werden waren zo op!
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Waar heb je het in godsnaam over? Ik neem mijn pocketpc (HP Jornada 545) overal mee naar toe. Werkt perfect. De naam pocketpc zegt het al: hij past in me broekzak.Op maandag 25 juni 2001 00:11 schreef Zpottr het volgende:
De Rex 6000 van Xircom is zilverkleurig en (voor mij) de perfecte PDA. Wel een andere league dan bv. de Compaq. 't Is alleen een agenda/ adresboek/ to-do-lijst/ memo-boekje/ web-lezertje/ calculator/ wereldklok, aangevuld met wat simpele spelletjes & zo die je er zelf op kunt zetten.
Maar... hij is zo groot als een PCMCIA kaartje (creditcard, 5 mm dik) zodat je het ding idd ook mee neemt. Iets wat ik me met een Palm-achtige, laat staan een PockePC, nog niet zie doen.
Geen MP3'tjes helaas
edit
tide
4 dingen die ik altijd bij me heb: huis/autosleutel, pocketpc, gsm, portemonee.
Rechter broekzak: Sleutels, medicijnen
Jaszak/cargopants zak: Palm V8.
Ik moet ooit nog eens een keer m'n broek zo indelen dat m'n Palm er ook in past
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Wil ik accesoires bij de bestelde Ipaq doen..
Maar nu vraag ik me af:
Zit dit bij de Ipaq al of..
- Compaq Ipaq H3630 USB Cradle (zie je altijd op plaatje maar is dus niet standaard..?)
- Compaq Ipaq AC Adapter --> Zit toch wel oplader bij..
En:
- Compact Flash 128 Mb --> Is dus je harde schijf (dom misschien..sorry
- Wat voor draadjes heb ik nodig om naar pc te laten sturen(qua gegevens van pda?)
Defunctus Deo Juvente
Cradle zit er standaard bij, en er zijn uitvoeringen met een seriele cradle en met een USB cradle. Altijd voor de USB gaan, zeker als je Avantgo gaat gebruiken of MP3tjes in het ding wilt zetten. Serieel zuigt gewoon grote tijdOp maandag 25 juni 2001 22:06 schreef HappyFun het volgende:
http://www.pdashop.nl/accessoires.php?productid=02-0703-00
Wil ik accesoires bij de bestelde Ipaq doen..
Maar nu vraag ik me af:
Zit dit bij de Ipaq al of..:
- Compaq Ipaq H3630 USB Cradle (zie je altijd op plaatje maar is dus niet standaard..?)
Bovendien zijn die kabels los ranzig duur, en een losse cradle is nog erger. Ik heb m'n iPAQ van iemand anders overgenomen en die had dus de seriele versie. Ik heb er voor 89,95 een losse USB kabel bijbesteld (gloeiende 90 gulden voor een simpel USB kabeltje van een meter
Opladen gaat via een adapter naar de cradle (of naar een losse kabel via verloopstukje)- Compaq Ipaq AC Adapter --> Zit toch wel oplader bij..
Ja. Dit is overigens zwaar overbodig, tenzij je hem als MP3 speler wilt gaan gebruiken. Voor de normale zaken is de standaard 32 Mb al ruim voldoende. Ik heb er een 64 Mb CF-kaart bij voor MP3tjes. Die prop ik via een PC-card adapter in het PC-card expansion packEn:
- Compact Flash 128 Mb --> Is dus je harde schijf (dom misschien..sorry)
Een cradle en een losse kabel worden meegeleverd, naar keuze als USB of serieel. Met zowel de cradle als de kabel kun je je iPAQ aan de PC koppelen. Je kunt bijvoorbeeld de cradle thuis neerzetten en de losse kabel aan de PC op je werk hangen, zodat je op beide plekken kunt synchronizen.- Wat voor draadjes heb ik nodig om naar pc te laten sturen(qua gegevens van pda?)
Ik zou overigens de Leather Case erbij bestellen. Dat standaard leren mapje is niet al te handig en het gewone plastic jacket is lelijk
Heb uhm op Beat-It besteld maar staat niets qua USB/serieel..
En wordt ook MP3-speler..alles in 1
Dus wordt 128Mb erbij + 64 (die er standaard inzit?)
Defunctus Deo Juvente
Uhm... ben ik dom ofOp maandag 25 juni 2001 22:34 schreef HappyFun het volgende:
Merci voor je reactie..
Heb uhm op Beat-It besteld maar staat niets qua USB/serieel..
En wordt ook MP3-speler..alles in 1
Dus wordt 128Mb erbij + 64 (die er standaard inzit?)
Kijk net.. de H3630 is leverbaar en ik wil er toch 128mb van maken..dus dan is ie cheaper
Ook wat:
H3630 --. 449 stuks op voorraad en van de accesoires 0,0 USB
Defunctus Deo Juvente
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.