Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een desktop die games als Black desert online en guild wars 2 moeiteloos runt. Verder heb ik interesse in games zoals The witcher en Dark souls III
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 700 euro, mijn max ligt bij 750 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Een beeldscherm toetsenbord en muis heb ik al het gaat puur om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed systeem dat de huidige games van deze generatie goed kan runnen. Het hoeft niet het allebeste systeem ter wereld te worden maar ik hoop wel dat het systeem over een paar jaar nog een beetje te upgraden is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang de prijs/kwaliteit verhouding van een merk goed is ben ik tevreden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een SSD in de pc vind ik wel een noodzaak.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een systeempje proberen samen te stellen. Ik heb niet mega veel verstand van computers maar snap de basics en ben met vrienden op het systeem gekomen dat ik hieronder heb bijgevoegd. Van jullie zou ik graag willen weten of dit een goed systeem is en of de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Zijn er dingen in deze build die ik helemaal niet nodig heb waar ik bv op kan besparen. Of juist producten die makkelijk met een kleine upgrade een prestatieboost kunnen geven. Kortom is het systeem het geld waard!:)
Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven!
Alvast bedankt!:)
Ik ben op zoek naar een desktop die games als Black desert online en guild wars 2 moeiteloos runt. Verder heb ik interesse in games zoals The witcher en Dark souls III
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 700 euro, mijn max ligt bij 750 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Een beeldscherm toetsenbord en muis heb ik al het gaat puur om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed systeem dat de huidige games van deze generatie goed kan runnen. Het hoeft niet het allebeste systeem ter wereld te worden maar ik hoop wel dat het systeem over een paar jaar nog een beetje te upgraden is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang de prijs/kwaliteit verhouding van een merk goed is ben ik tevreden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een SSD in de pc vind ik wel een noodzaak.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een systeempje proberen samen te stellen. Ik heb niet mega veel verstand van computers maar snap de basics en ben met vrienden op het systeem gekomen dat ik hieronder heb bijgevoegd. Van jullie zou ik graag willen weten of dit een goed systeem is en of de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Zijn er dingen in deze build die ik helemaal niet nodig heb waar ik bv op kan besparen. Of juist producten die makkelijk met een kleine upgrade een prestatieboost kunnen geven. Kortom is het systeem het geld waard!:)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Asus B150M-PLUS D3 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 191,95 | € 191,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G3D1609DS1S00CEU | € 30,96 | € 30,96 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 680,71 | |
Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven!
Alvast bedankt!:)