Toon posts:

Raar geluid uit mijn front right speaker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik m'n IIyama A705MP heb komt er (als het scherm aan staat) een raar brom geluid uit de rechtse voor speaker . Is dit te verhelpen of ben ik gedoemd m'n FPS2000 te laten wegrotten ? De sub met versterker staat onder de bureau dus recht onder het scherm en voor een bergje draden .

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ?

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Wat voor monitor heb je? goedkopen zijn namelijk vaak niet goed afgeschermd waardoor je storingsvelden krijgt waar je speaker idd kan gaan storen

En zorg dat alle spanningskabels zo ver mogelijk van je speaker afliggen en al helemaal niet in een lus of iets dergelijks

Ook dit levert een magnetisch veld op wat je speaker niet leuk vindt

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Topicstarter
IIyama A 705 MP , stond er al , das de 2e beste 17" Vision Master . Met m'n vorige (crappy Fujitsu ding) had ik dit NIET voor .

Verwijderd

Topicstarter
Hij komt dus ook uit m'n front left maar 1000X minder en zo goed als niet merkbaar . Bij de right is het echt duidelijk hoorbaar .

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op zondag 24 juni 2001 11:48 schreef real_raichu70 het volgende:
IIyama A 705 MP , stond er al , das de 2e beste 17" Vision Master . Met m'n vorige (crappy Fujitsu ding) had ik dit NIET voor .
ow, solly :)

maar heb je de kabels er al een beetje netjes weggehaald?

Verwijderd

Topicstarter
Ze liggen daar op een berg achter mijn bureau , maar als ik ze mooi terug oprol en naast de speaker leg helpt het geen zak . Zijn hogere kwaliteit speakerkabels een optie ?

Verwijderd

zet je boxen eens een meter van je monitor vandaan (als je dat haalt) en kijk dan eens of je er last van hebt!! dan weet je of het aan je monito ligt!!

>:)

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op zondag 24 juni 2001 12:19 schreef real_raichu70 het volgende:
Ze liggen daar op een berg achter mijn bureau , maar als ik ze mooi terug oprol en naast de speaker leg helpt het geen zak . Zijn hogere kwaliteit speakerkabels een optie ?
JUIST NIET! oprollen

daarmee wek je juist een storingsveld op

dus probeeer het op te bergen zonder lussen en zo ver mogenlijk van je speaker

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs aan het andere eind van de kamer zit die storing er nog op , maar als de monitor uit gaat is de storing ook weg . Die speakerkabels zijn gewoon te lang om mooi op te bergen hoor

Verwijderd

Topicstarter
Het geluid is dus enkel op dat kanaal , als ik em van plek verander blijft het , ook met een andere speaker er aan . Het is wel weg als de monitor uit staat ....
Pagina: 1