Sinds ik m'n IIyama A705MP heb komt er (als het scherm aan staat) een raar brom geluid uit de rechtse voor speaker . Is dit te verhelpen of ben ik gedoemd m'n FPS2000 te laten wegrotten ? De sub met versterker staat onder de bureau dus recht onder het scherm en voor een bergje draden .
Wat voor monitor heb je? goedkopen zijn namelijk vaak niet goed afgeschermd waardoor je storingsvelden krijgt waar je speaker idd kan gaan storen
En zorg dat alle spanningskabels zo ver mogelijk van je speaker afliggen en al helemaal niet in een lus of iets dergelijks
Ook dit levert een magnetisch veld op wat je speaker niet leuk vindt
En zorg dat alle spanningskabels zo ver mogelijk van je speaker afliggen en al helemaal niet in een lus of iets dergelijks
Ook dit levert een magnetisch veld op wat je speaker niet leuk vindt
It seemed like a good idea at the time
IIyama A 705 MP , stond er al , das de 2e beste 17" Vision Master . Met m'n vorige (crappy Fujitsu ding) had ik dit NIET voor .
ow, sollyOp zondag 24 juni 2001 11:48 schreef real_raichu70 het volgende:
IIyama A 705 MP , stond er al , das de 2e beste 17" Vision Master . Met m'n vorige (crappy Fujitsu ding) had ik dit NIET voor .
maar heb je de kabels er al een beetje netjes weggehaald?
Ze liggen daar op een berg achter mijn bureau , maar als ik ze mooi terug oprol en naast de speaker leg helpt het geen zak . Zijn hogere kwaliteit speakerkabels een optie ?
Verwijderd
zet je boxen eens een meter van je monitor vandaan (als je dat haalt) en kijk dan eens of je er last van hebt!! dan weet je of het aan je monito ligt!!
JUIST NIET! oprollenOp zondag 24 juni 2001 12:19 schreef real_raichu70 het volgende:
Ze liggen daar op een berg achter mijn bureau , maar als ik ze mooi terug oprol en naast de speaker leg helpt het geen zak . Zijn hogere kwaliteit speakerkabels een optie ?
daarmee wek je juist een storingsveld op
dus probeeer het op te bergen zonder lussen en zo ver mogenlijk van je speaker
Zelfs aan het andere eind van de kamer zit die storing er nog op , maar als de monitor uit gaat is de storing ook weg . Die speakerkabels zijn gewoon te lang om mooi op te bergen hoor
Het geluid is dus enkel op dat kanaal , als ik em van plek verander blijft het , ook met een andere speaker er aan . Het is wel weg als de monitor uit staat ....
Pagina: 1