Hoi iedereen,
Mijn ouders hebben een goed 5 jaar geleden een pc aangeschaft en nu begint het gemis van een ssd wel te tonen. Nu heeft het moederbord (msi h61m-e33) sata 2 aansluitingen dus zal er een upgrade gemaakt moeten worden voor optimaal benut te maken van de ssd dus wat vraagjes.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc wordt voornamelijk gebruikt voor Internet, word en Outlook.?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige kast is een Aopen of een Antec kast (Denk antec maar weet niet precies het type meer). Hier zat een psu bij. In dit geval de AOpen Z450-12APNF 450W (http://global.aopen.com/products_detail.aspx?auno=2987). Nu weet ik niet zeker of het slim is om deze voeding mee te nemen. Er zit ook nog een card reader in de oude pc die ik over kan zetten. Een samsung 1tb hdd gaat ook mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, ram, cpu en ssd. Kast en psu zijn nog bruikbaar?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had dit nu als optie gemaakt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Is de huidige voeding nog bruikbaar of zegen jullie liever ook vervangen? Kan het misschien nog goedkoper op sommige onderdelen?
Alvast bedankt voor eventuele input.
Mijn ouders hebben een goed 5 jaar geleden een pc aangeschaft en nu begint het gemis van een ssd wel te tonen. Nu heeft het moederbord (msi h61m-e33) sata 2 aansluitingen dus zal er een upgrade gemaakt moeten worden voor optimaal benut te maken van de ssd dus wat vraagjes.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc wordt voornamelijk gebruikt voor Internet, word en Outlook.?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige kast is een Aopen of een Antec kast (Denk antec maar weet niet precies het type meer). Hier zat een psu bij. In dit geval de AOpen Z450-12APNF 450W (http://global.aopen.com/products_detail.aspx?auno=2987). Nu weet ik niet zeker of het slim is om deze voeding mee te nemen. Er zit ook nog een card reader in de oude pc die ik over kan zetten. Een samsung 1tb hdd gaat ook mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, ram, cpu en ssd. Kast en psu zijn nog bruikbaar?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had dit nu als optie gemaakt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 257,85 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Is de huidige voeding nog bruikbaar of zegen jullie liever ook vervangen? Kan het misschien nog goedkoper op sommige onderdelen?
Alvast bedankt voor eventuele input.