Ik heb sinds een paar dagen problemen met de toetsencombinatie ALT-TAB wanneer ik switch tussen twee schermen. Wanneer ik snel switch tussen bijvoorbeeld Notepad++ en Firefox en terug, en daarna verder wil tikken in notepad++ dan gaat het mis met de eerste keystrokes. Die worden dan vaak aangezien als TAB.
Dus bijvoorbeeld in Notepad++ "TEST" in tikken, ALT-TAB naar Firefox en dan meteen met ALT-TAB terug naar NP++ en weer "TEST" intikken levert:
Test ( 2x tab ) T.
Wacht ik na het switchen even dan gaat het wel goed en komt er "testtest" te staan.
Dit gaat overigens niet alleen mis met Notepad++ maar ook met elk ander programma ( PL/SQL Developer, JDeveloper, Eclipse en Word getest ).
Relevante software en hardware die ik gebruik
HP Zbook 15 met Windows 7. NOD32, Antimalware bytes. ( Alle software met licentie ).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het gebruikelijke, virusscanner gedraaid, malwarebytes gedraait, reboot geprobeerd. alle programma's in tray sluiten, dit helpt alllemaal niet.
Iemand die dit probleem herkent en een oplossing weet?
Dus bijvoorbeeld in Notepad++ "TEST" in tikken, ALT-TAB naar Firefox en dan meteen met ALT-TAB terug naar NP++ en weer "TEST" intikken levert:
code:
1
| test t |
Test ( 2x tab ) T.
Wacht ik na het switchen even dan gaat het wel goed en komt er "testtest" te staan.
Dit gaat overigens niet alleen mis met Notepad++ maar ook met elk ander programma ( PL/SQL Developer, JDeveloper, Eclipse en Word getest ).
Relevante software en hardware die ik gebruik
HP Zbook 15 met Windows 7. NOD32, Antimalware bytes. ( Alle software met licentie ).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het gebruikelijke, virusscanner gedraaid, malwarebytes gedraait, reboot geprobeerd. alle programma's in tray sluiten, dit helpt alllemaal niet.
Iemand die dit probleem herkent en een oplossing weet?
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.