Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
allo
Ik heb een VR gear gekoopt zodat ik mooi filmpjes kon kijken zodat ik mijn handen voor iets anders kan gebruiken tijdens het kijken. mijn telefoon past alleen niet in de vr gear en ik snap niet ik dit moet laten passen

vr gear met een sony z3 compact

Ik heb al geprobeerd met lijm, elastiekjes en opvulling (schuim, watjes, doekjes) de telefoon te laten passen. misschien kan ik het houdertje vertellen zodat het wel past?

ik heb het gevoel dat ik een domme vraag stel omdat ik net een klein dingetje over het hoofd blijf zien

bvd,

Ricket

Alle reacties

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

VR gear is voor samsung telefoons.

"gekoopt" :?

39

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 21:29
Welke 'VR gear' heb je gekocht?
Maar ga er maar van uit dat het niet gaat lukken, de Z3 compact heeft een 720p scherm: dat gaat niet fantastisch werken voor VR.

Verwijderd

Topicstarter
Fietsbel schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:53:
VR gear is voor samsung telefoons.

"gekoopt" :?
oohhhhhhw....

Uh oh

Verwijderd

Topicstarter
kan mijn oude samsung s2 dan wel???/

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:04

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Heb je echt een Samsung Gear VR gekocht of een of ander goedkoop Chinees imitatieding?

Enneh... "gekoopt?" Mijn taal, wat doe je?!? :'(

Edit: Gear VR is voor Note 4 (1e versie) en er zijn versies voor de S6 en S7-series.

[ Voor 24% gewijzigd door FooLsKi op 28-04-2016 11:00 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:15
Dit klinkt als een troll :P

Op de doos staat gewoon dat hij enkel is voor de S6 en S7 series.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/wearable

ik zie verschillend versies voor bv de S6/S7, note 4, dus een s2 gaat ook niet werken (althans, niet optimaal)

Strava

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:15
Prulleman schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:59:
http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/wearable

ik zie verschillend versies voor bv de S6/S7, note 4, dus een s2 gaat ook niet werken (althans, niet optimaal)
Dat gaat helemaal niet werken :P
De S2 gaat ten eerste fysiek niet eens passen door de dikte. Ten tweede is de hardware veel te zwak voor de speciale Oculus software. Ten derde wil je echt niet naar dat paneel kijken door een VR bril :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers open laten staan op het werk en dan krijg je dit haha.
Toch bedankt voor het advies jongens :P

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:49:
allo
Ik heb een VR gear gekoopt zodat ik mooi filmpjes kon kijken zodat ik mijn handen voor iets anders kan gebruiken tijdens het kijken. mijn telefoon past alleen niet in de vr gear en ik snap niet ik dit moet laten passen

vr gear met een sony z3 compact

Ik heb al geprobeerd met lijm, elastiekjes en opvulling (schuim, watjes, doekjes) de telefoon te laten passen. misschien kan ik het houdertje vertellen zodat het wel past?

ik heb het gevoel dat ik een domme vraag stel omdat ik net een klein dingetje over het hoofd blijf zien

bvd,

Ricket
Hey Ricket Jonguh!

Ik zou iets meer lijm gebruiken om je telefoon vast te zetten. Misschien kan je nog wat watjes aan de linkerzijde doen om het extra stevig te maken. wat voor doekje heb je gebruikt?? je kan helaas geen theedoeken gebruiken. Bij voorkeur vochtige baby-doekjes. Die geleiden de reality beter.

Ik zou wel even tegen het houdertje vertellen dat het moet werken. Zeg bij voorkeur "werk eens mee!".

Etuuuuuh!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:02:
Tweakers open laten staan op het werk en dan krijg je dit haha.
Toch bedankt voor het advies jongens :P
Oh lol! _/-\o_

Etuuuuuh!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Slotje dus maar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.