Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

problemen met laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Hoi

Graag zou ik het volgende melden als ik de laptop opstart heb je zo.n hokje met aanmelden en daar met je op klikken dan doet ie het maar nu gebeurd er niets wat kan de oplossing misschien zijn.

groeten
Dennis

Alle reacties

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:38

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je wachtwoord intypen?

Met zo weinig informatie kunnen wij ook niet veel. Begin eens met merk/model van je laptop. Welk besturingssysteem draai je? Wat gebeurt er wél als je op 'Aanmelden' klikt? Verandert er iets op het scherm, of krijg je een error?

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
hoi

en als je op aanmelden klikt gebeurd er niets net of het hokje wazig blijft en dat was nooit en had zoiets misschien is de slaapstand het is windowsxp
type xps M1710

eigenlijk zou het dan kleinigheidje moeten zijn

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Het zou handig zijn mocht je enkele foto's maken ofzo want het is mij echt niet duidelijk wat je bedoelt met hokje en wazig etc.

Verwijderd

Topicstarter
En als je power indrukt start ie op en krijg je zo,n venstertje net als heronder de chat waar plaats reactie op staat maar dan staat er aanmelden daar ga je met het pijltje op staan en klikt met linkse muis knop normaal kom je dan gewoon in windows maar nou gebeurt er niets dat is het

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Wachtwoord invoeren lukt dus wel. en dan zou je de taakbalk ed moeten krijgen, maar dat lukt niet?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

Topicstarter
dat klopt precies want door het aanmelden en er dus op te klikken pakt die ook gelijk het wachtwoord toch en het is zo dat je de taakbalk niet meer krijg hij blijft bij het aanmelden hangen. En had zoiets is dat misschien zoiets als de slaapstand of zo dan

• warhamstr
Nee
dan is er iets stuk
zet de laptop eens uit. (uitknop lang ingedrukt houden)

En dan weer opstarten, en tijden het opstarten op de 'F8' toets blijven drukken, gewoon continue herhalen. Kun je dan op een gegeven moment selecteren dat je in 'veilige modus' wilt opstarten?

Is meestal een zwart scherm met witte letters.

Dan voor veilige modus kiezen. Kijken of die dan wel door wil starten tot de desktop.

[ Voor 11% gewijzigd door warhamstr op 28-04-2016 11:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat lukt niet want als je op start krijg je groot dell erop en onder zo'n balkje en zou die moeten starten wel staat er de volgende keuzes f2 setup f12 boot menu

• warhamstr
denk toch dat je windows installatie stuk is dan.

Heb je de herstel cd nog?

Verwijderd

Topicstarter
en er is dan toch ook zoiets als sluimerstand

• warhamstr
Ja dat heeft niets te maken met het wel of niet tonen van de desktop omgeving.

In jou ge al zou ik een ssd kopen en een windows 10 key regelen en de laptop opnieuw installeren. Je huidige hardeschijf kan dan in een usb behuizing waarna je hem kan uitlezen mocht je geen back-up hebben.

Pagina: 1