Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Maak ik een goede keus qua laptop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• seppi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
- Budget €800,-
- games zoals Civ V speelbaar
- miniaal 3 uur accu bij nogmaal gebruik
- windows 10

Mijn vorige laptop (pricewatch: Acer Aspire V3-571G-73636G50Makk) heeft begeven na 2,5 jaar goede en intensieve dienst. Het is tijd voor een nieuwe laptop.

Mijn doel is om een soortgelijke laptop te kopen. Ik werk met mijn laptop in de trein en thuis speel ik nog wel eens een spelletje zoals civilization V of rimworld (echt een aanrader). Daardoor zoek ik dus een accu die 3 uur mee gaat, en een redelijke stevige processor/videokaart heeft.

Na een beetje zoeken kwam ik op deze 3 laptops uit:
http://www.laptopshop.nl/vergelijken/638453/671193/671667

Ik neig sterk naar de derde laptop, de F5-571G-70JM. Mijn budget is €800,-

Mijn vraag is, of ik de juiste keuze maak, en of iemand voor dit budget en deze eisen een betere laptop weet. Het hoeft niet per se een acer te zijn, als er maar windows 10 op kan

Bedankt voor jullie tijd en kundigheid! _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door seppi op 28-04-2016 01:30 . Reden: Typo ]

Beste antwoord (via seppi op 28-04-2016 13:11)

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Ik heb de opties gezien en persoonlijk denk ik een beetje mwoa mwoa, toevallig dat ik in dezelfde prijsklasse op zoek ben geweest en uit kwam op de volgende laptop: pricewatch: Acer Aspire V5-591G-58Z3

in tegenstelling tot de laptops die je zelf hebt gekozen is dit een Quad core, welliswaar i5 maar wel quadcore en met een erg degelijke videokaart tegenover de onboard (of 920) in de gekozen laptops. Alleen accuduur doet me een beetje twijfelen, maar volgens mij is 3 uur wel haalbaar.

Pros:
Fullhd
i5 Quadcore
GTX950M
8Gb
Verlicht toetsenbord

Cons:
Geen ssd
Geen dvd

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• ExilaaHH
Ik heb de opties gezien en persoonlijk denk ik een beetje mwoa mwoa, toevallig dat ik in dezelfde prijsklasse op zoek ben geweest en uit kwam op de volgende laptop: pricewatch: Acer Aspire V5-591G-58Z3

in tegenstelling tot de laptops die je zelf hebt gekozen is dit een Quad core, welliswaar i5 maar wel quadcore en met een erg degelijke videokaart tegenover de onboard (of 920) in de gekozen laptops. Alleen accuduur doet me een beetje twijfelen, maar volgens mij is 3 uur wel haalbaar.

Pros:
Fullhd
i5 Quadcore
GTX950M
8Gb
Verlicht toetsenbord

Cons:
Geen ssd
Geen dvd

• seppi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
Dank, die ziet er inderdaad een stukje beter uit!

• ExilaaHH
Let alleen wel even op de accuduur, die kan namelijk wel minder zijn door de betere videokaart.

In mijn laptop (lenovo y500) kan namelijk niet geschakeld worden tussen onboard en dedicated videokaart, desondanks haalde ik wel de 3 uur maar toch. Als dat toch minder uitmaakt heb je hieraan echt een enorm goede laptop

Mocht je hem nog.niet besteld hebbem, bij bol.com kan je via cashbackxl.nl nog een extra 5%(geloof dat het dat percentage is) korting krijgen