wat te doen met onderdelen (Lenovo z580)

Pagina: 1
Acties:

• bassej
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-01 19:47
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Hallo,

Op het moment ben ik eigenlijk aan een nieuwe laptop toe. Ik heb een Lenovo z580 waarvan het scherscharnier afgebroken is. Hierdoor ook kabelbreuk en geen beeld meer. Ook loopt de ventilator aan. Echter, de daadwerkelijke computer is nog helemaal functioneel.

Zijn deze onderdelen nog een beetje van deze tijd? Heeft het zin dit spul over te zetten op een tweedehands budget laptop? Moet deze laptop hetzelfde moederbord hebben? Ik geloof dat er een i7 CPU, 8gb RAM, 2gb GPU in zit.

Bedankt voor de hulp!

Ik zoek een?
Toepassing voor oude componenten.

Wat is je budget? nnb

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Lenovo Z580

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:38
Ik denk dat de enige reëele optie is om een Lenovo z580 te gaan zoeken met een barst in het scherm of een defect moederbord en dan de werkende onderdelen samen te voegen tot 1 geheel.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27
Kijk anders eens op ebay naar een vervangend scharnier, kabel en fan. Het is soms verrassend wat je kunt vinden aan vervangende componenten voor slechts een paar dollar.

Edit: op de smartphone in 2 minuten via Google alle drie de onderdelen nieuw gevonden voor minder dan 10 dollar per stuk.

[ Voor 26% gewijzigd door Rukapul op 27-04-2016 20:54 ]