Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil fallout 4 met mods kunnen spelen en spellen zoals h1z1 op gemiddelde settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop maximaal 700 euro uit te geven het leifst nog minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een harde schijf van 1TB van WD green en ik heb een video kaart van asus een Radeon R7 250x die ik mee kan nemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb genoeg aan 1 videokaart en ik wil graag een ssd en een moederbord waarbij ik goed kan upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn enige voorkeur gaat uit naar intel voor processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]mijn enige eisen zijn dat ik kan upgraden en dat er 1 ssd inzit. dit is wat ik in gedachte had
[i]
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie kunnen kijken of dit systeem fallout4 met mods en h1z1 kan runnen en of dit goed samen past.
Ik wil fallout 4 met mods kunnen spelen en spellen zoals h1z1 op gemiddelde settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop maximaal 700 euro uit te geven het leifst nog minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een harde schijf van 1TB van WD green en ik heb een video kaart van asus een Radeon R7 250x die ik mee kan nemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb genoeg aan 1 videokaart en ik wil graag een ssd en een moederbord waarbij ik goed kan upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn enige voorkeur gaat uit naar intel voor processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]mijn enige eisen zijn dat ik kan upgraden en dat er 1 ssd inzit. dit is wat ik in gedachte had
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 159,- | € 159,- |
| 1 | MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 612,90 | |
[i]
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie kunnen kijken of dit systeem fallout4 met mods en h1z1 kan runnen en of dit goed samen past.