Windows 10, Labels & Waardering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In Windows 7 kan je relatief eenvoudig een label en/of waardering toevoegen aan een afbeelding wanneer je deze selecteerde en dan onderaan het venster op label of waardering klikte en vervolgens daar iets invulde.

In Windows 10 lijkt dit niet te kunnen, of toch wel? Kent iemand een snelle manier om voor foto's labels en waarderingen een waarde te geven in Windows 10?

Dit is wat ik precies bedoel: http://windows.microsoft....easier-find#1TC=windows-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt de weergave van de map ook wel goed staan? Correcte kolommen geselecteerd?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:52:
Je hebt de weergave van de map ook wel goed staan? Correcte kolommen geselecteerd?
Hoe bedoel je? In Windows 7 kan je onderaan het Explorer venster de labelnaam en waardering zo invullen. Ik heb daarvoor geen opties gezien in windows 10. De standaard kolommen laten mij alleen het label en de waardering tonen, niet invullen.

Ik heb net gevonden dat het lukt als ik "detailvenster" kies bij beeld. Ik krijg dan een venster ernaast te zien. Is het ook mogelijk dat ik dit standaard onderaan mijn scherm kan zien net zoals bij windows 7?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb geen idee, maar de eerste hit op Google wel.

Commandline FTW | Tweakt met mate