Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hallo allemaal! Op het moment heb ik een PC die rond de 5 jaar oud is. Ik gebruik dit systeem vooral om te gamen maar ook om normaal te internetten/ MS office geralateerde dingen/ Videos etc. Eigenlijk een hele boel. Nu zit ik de boot al een tijd af te houden omdat ik eigenlijk zit te wachten op de nieuwe generatie videokaarten. Maar dit systeem is al zo oud en ik wil toch graag de AAA games van dit moment spelen. Op het moment speel ik een hoop CSGO, dus goede fps is daarbij ook belangrijk...
Ik heb daarom dit systeem samen gesteld met als doel dat; Ik een mooi en snel systeem heb dat weer een tijd mee kan. Nu heb ik deze videokaart gekozen om deze weer te vervangen zodra de nieuwe generatie uitkomt.
Ook wil ik deze keer een mini ITX systeem hebben omdat ik graag wat meer ruimte wil hebben op het bureau. En omdat het wat makkelijker te verplaatsen is ivm locatie wisselingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 900€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een BenQ XL2411, muis/toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een systeem dat weer rond de 5jaar mee kan.
- Een videokaart dat nu de meeste games makkelijk aankan. Maar wel vervangbaar is voor de nieuwe generatie zonder al te veel geld te verliezen.
- Heb ik een aftermarket processor koeler nodig?
- Qua voedingen heb ik werkelijk geen flauw idee. Is dit een goede keuze?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur. Moederbord met Wifi connectie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ITX systeem. Ik weet niet of het mogelijk is. Maar een redelijk stil systeem is ook een pre. Is de combinatie van de huidige onderdelen dat?
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Heb ik met deze lijst een systeem dat aan mijn eisen voldoet? Hebben jullie nog andere suggesties voor de onderdelen? Is dit een videokaart die goed vervangbaar is? Of raak ik hier te veel geld mee kwijt als ik die wil vervangen/verkopen voor de nieuwe generatie? Ik heb op internet geprobeerd te vinden naar de release data's van die nieuwe generatie GPU's. Nergens heb ik concrete antwoorden kunnen vinden. De verwachtingen gaan uiteen van Juni - eind 2016.
Graag hoor ik jullie mening!
Alvast bedankt
Hallo allemaal! Op het moment heb ik een PC die rond de 5 jaar oud is. Ik gebruik dit systeem vooral om te gamen maar ook om normaal te internetten/ MS office geralateerde dingen/ Videos etc. Eigenlijk een hele boel. Nu zit ik de boot al een tijd af te houden omdat ik eigenlijk zit te wachten op de nieuwe generatie videokaarten. Maar dit systeem is al zo oud en ik wil toch graag de AAA games van dit moment spelen. Op het moment speel ik een hoop CSGO, dus goede fps is daarbij ook belangrijk...
Ik heb daarom dit systeem samen gesteld met als doel dat; Ik een mooi en snel systeem heb dat weer een tijd mee kan. Nu heb ik deze videokaart gekozen om deze weer te vervangen zodra de nieuwe generatie uitkomt.
Ook wil ik deze keer een mini ITX systeem hebben omdat ik graag wat meer ruimte wil hebben op het bureau. En omdat het wat makkelijker te verplaatsen is ivm locatie wisselingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 900€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een BenQ XL2411, muis/toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een systeem dat weer rond de 5jaar mee kan.
- Een videokaart dat nu de meeste games makkelijk aankan. Maar wel vervangbaar is voor de nieuwe generatie zonder al te veel geld te verliezen.
- Heb ik een aftermarket processor koeler nodig?
- Qua voedingen heb ik werkelijk geen flauw idee. Is dit een goede keuze?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur. Moederbord met Wifi connectie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ITX systeem. Ik weet niet of het mogelijk is. Maar een redelijk stil systeem is ook een pre. Is de combinatie van de huidige onderdelen dat?
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Heb ik met deze lijst een systeem dat aan mijn eisen voldoet? Hebben jullie nog andere suggesties voor de onderdelen? Is dit een videokaart die goed vervangbaar is? Of raak ik hier te veel geld mee kwijt als ik die wil vervangen/verkopen voor de nieuwe generatie? Ik heb op internet geprobeerd te vinden naar de release data's van die nieuwe generatie GPU's. Nergens heb ik concrete antwoorden kunnen vinden. De verwachtingen gaan uiteen van Juni - eind 2016.
Graag hoor ik jullie mening!
Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,80 | € 198,80 |
| 1 | Asus B150I PRO GAMING/WIFI/AURA | € 117,50 | € 117,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,95 | € 87,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 906,60 | |
[ Voor 0% gewijzigd door Cvynt op 27-04-2016 15:35 . Reden: Aanpassing voorkeur ]