[W2K] VPN Connectie starten bij boot

Pagina: 1
Acties:

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Wat ik dus wil, een bepaalde VPN connectie (een PPTP VPN connecite voor Mxstream in mijn geval) wil ik automatisch laten connecten wanneer de pc boot, nu heb ik nergens een optie kunnen vinden hoe ik dat voor elkaar krijg :/ Iemand een id?

Verwijderd

Als je nu een snelkoppeling maakt naar je netwerk verbindig (of hoe je dat noemt)
onder win 2k
start --> control panel --> netwerk and dialup connections kies daar je kpn verbinding en dan rechter muisknop en maak snelkoppeling, die snelkoppeling zet is de startup folder van windows en das alles.
wel handig als ie dan automatisch verbinding maakt. dan kan je ook instellen.

rechter muisknop op de verbinding en dan eigenschappen ga je naar het tabblad opties en vink je vraag om naam en wachtwoord uit, en vraag om telefoon nummer ook uit.

ik weet niet of dit er zo uitziet bij een nederlandse versie maar bij een engelse wel, met een dial up verbinding. geen idee of dat met mxstream er ook zo uitziet

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op zondag 24 juni 2001 10:08 schreef nantasquad het volgende:
Als je nu een snelkoppeling maakt naar je netwerk verbindig (of hoe je dat noemt)
onder win 2k
start --> control panel --> netwerk and dialup connections kies daar je kpn verbinding en dan rechter muisknop en maak snelkoppeling, die snelkoppeling zet is de startup folder van windows en das alles.
wel handig als ie dan automatisch verbinding maakt. dan kan je ook instellen.

rechter muisknop op de verbinding en dan eigenschappen ga je naar het tabblad opties en vink je vraag om naam en wachtwoord uit, en vraag om telefoon nummer ook uit.

ik weet niet of dit er zo uitziet bij een nederlandse versie maar bij een engelse wel, met een dial up verbinding. geen idee of dat met mxstream er ook zo uitziet
Dan moet je wel eerst aanloggen (of automatisch aanloggen aanzetten).

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

En als je nou van die connectie "enable on demand dialing" aanzet?
Zodra er verbinding nodig is dan wordt deze gemaakt.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Ah dom, tuurlijk dit moet werken, thanks!:P