Wat wil je bereiken?
Mijn toch al iets verouderde systeem een boost geven en klaarmaken voor de volgende generaties GPU's
Huidige systeem:
ASUS P8P67 Pro moederbord
Intel i7 2600k
Thermalrite true spirit 14 power met custom fan
8 Gb DDR3 Ram
GTX780 3gb
Wat mag het gaan kosten?
Moederbord maximum rond de 200 euro. Rest maakt niet uit
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Liefst minstens 8 snelle S-ATA poorten en genoeg USB 3.0 (of hoger) poorten. Ook zal ik maar best opteren voor de Skylake-chipset of is dat niet de moeite?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik game wel vrij frequent en werk ook met DAW's zoals Ableton. Ook krijg ik de laatste tijd latency spikes door mijn vermoedelijk de pijp aan Maarten gevende moederbord. Ik zag net bij Megekko de ASUS Pro Gaming Z170 voor 135 euro in de aanbieding staan. Anderen raden mij dan weer de Maximus Ranger VIII aan. Ik zie alleszins door het bos de bomen niet meer. Graag jullie advies, waarde tweakgoden!
Mijn toch al iets verouderde systeem een boost geven en klaarmaken voor de volgende generaties GPU's
Huidige systeem:
ASUS P8P67 Pro moederbord
Intel i7 2600k
Thermalrite true spirit 14 power met custom fan
8 Gb DDR3 Ram
GTX780 3gb
Wat mag het gaan kosten?
Moederbord maximum rond de 200 euro. Rest maakt niet uit
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Liefst minstens 8 snelle S-ATA poorten en genoeg USB 3.0 (of hoger) poorten. Ook zal ik maar best opteren voor de Skylake-chipset of is dat niet de moeite?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik game wel vrij frequent en werk ook met DAW's zoals Ableton. Ook krijg ik de laatste tijd latency spikes door mijn vermoedelijk de pijp aan Maarten gevende moederbord. Ik zag net bij Megekko de ASUS Pro Gaming Z170 voor 135 euro in de aanbieding staan. Anderen raden mij dan weer de Maximus Ranger VIII aan. Ik zie alleszins door het bos de bomen niet meer. Graag jullie advies, waarde tweakgoden!
[ Voor 4% gewijzigd door Bexorcist op 27-04-2016 13:17 . Reden: Foutjes ]