In mijn kast, Fractal Design Define S, komt een combinatie tussen een aircooled cpu en een watercooled gpu. Als resultaat komt de top radiator icm fans vlak boven de cpu cooler. Nu kan ik de cpu cooler horizontaal of verticaal laten blazen. Als ik kies voor horizontaal dan gaat de cpu warmte er meer achter uit de kast. Als ik hem verticaal zet gaat de lucht direct door een andere fan en de radiator.
De ruimte tussen de bovenste fan en de cpu cooler is zo'n 5mm. Naar mijn idee, met voldoende intake, zal dit geen probleem opleveren voor de radiator?
Is het daarnaast een probleem als de front fans aan de buitenkant case worden geplaatst? Dan zit de cover direct over de fans. Er is wel ruimte voor de lucht om langs en door de fan te gaan.
Graag jullie ideeën
De ruimte tussen de bovenste fan en de cpu cooler is zo'n 5mm. Naar mijn idee, met voldoende intake, zal dit geen probleem opleveren voor de radiator?
Is het daarnaast een probleem als de front fans aan de buitenkant case worden geplaatst? Dan zit de cover direct over de fans. Er is wel ruimte voor de lucht om langs en door de fan te gaan.
Graag jullie ideeën
Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti