Waar een domein registreren, bet.zonder creditcard

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Waar kan man een domein (goedkoop) registreren waarbij ik het geld kan overmaken?

Ik wil graag een .com .net of .org domein.
Ook wil ik het domein koppelen aan mijn server thuis, DNS configureren moet daarom kunnen (is ook goedkoper toch?).

Laat maar eens wat horen !!!

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Ik sluit me geheel aan bij deze vraagstelling...

Ik ook ik ook,

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Ik ook ik ook!

en toen ging ik zoeken en....

[topic=154738]
http://www.webhosters.nl
http://www.internetten.nl

• itsme
  • Niet online
Het topic gaat over ZONDER creditcard, in de faq kan men daar niks over vinden.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44
Op zondag 24 juni 2001 10:26 schreef bas_konings het volgende:
Het topic gaat over ZONDER creditcard, in de faq kan men daar niks over vinden.
Wat een onzin! Er staan zat providers die zonder werken!

• itsme
  • Niet online
Mijn vraag is dus welke, waar kan ik daar een lijstje van vinden? Is tch niet zo moeilijk.

Ik heb nu twee bedrijven gemaild, maar zeker weten of t zonder creditcard kan weet ik niet, heb ze gemaild voor meer info.

http://www.2fast.nl/
http://www.ashosting.nl/domeinen.htm

heeft iemand ervaring met die twee?
Ik hoef alleen een domein, geen hosting dus !!!

• Dennis

• itsme
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 10:31 schreef dennisdotcom het volgende:
www.smallhold.nl
Hier kan ik alleen mijn eigen server er niet aan hangen, het gaat mij erom om mijn vaste adsl ip aan een site te koppelen

• Dennis
Op zondag 24 juni 2001 10:36 schreef bas_konings het volgende:
Hier kan ik alleen mijn eigen server er niet aan hangen, het gaat mij erom om mijn vaste adsl ip aan een site te koppelen
Waarom zou dat niet kunnen? Ze hebben toch een eigen DNS!

• itsme
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 10:40 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Ze hebben toch een eigen DNS!
Maar ik wil niet hun DNS ik wil mn eigen DNS !!!

• Dennis
Op zondag 24 juni 2001 10:42 schreef bas_konings het volgende:
Maar ik wil niet hun DNS ik wil mn eigen DNS !!!
Als ik jou was dan zou ik 026-3563567 ff bellen. Die helpen je wel verder!

Succes :)

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45
waarom beslist ook je eigen DNS, als tie maar naar jouw IP verwijst toch? Ik bedoel als je de zone-file maar kunt editten....

Verwijderd

als je een eigen dns wilt moet je zelf een server bouwen lijkt me. tja of je zult het doen met hun dns i think..

greetz

• Dennis
Op zondag 24 juni 2001 10:56 schreef raywarez.com het volgende:
als je een eigen dns wilt moet je zelf een server bouwen lijkt me.
Dat zal toch niet zo'n probleem zijn. Trouwens het begrip server "bouwen" is eigenlijk sowiezo verkeerd, je moet zeggen server "configureren". Een server is immers een gewone pc.

En wat betreffende die DNS: als je je eigen DNS wilt koppelen aan internet ben je veel geld kwijt, vandaar ook dat ik dat nummer erbij zette.

Verwijderd

boeje laat dat figuur ff zoeke ofzo, damn.

• itsme
  • Niet online
Ik bedoel dus dat ik een gratis dns provider (als je dat zo kunt noemen) aan het domein wil koppelen, ik wil deze instellingen zelf kunnen veranderen en zelf kunnen kiezen om te veranderen van dns mocht ie er te vaak uitliggen.

• igmar
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

Ik bedoel dus dat ik een gratis dns provider (als je dat zo kunt noemen) aan het domein wil koppelen, ik wil deze instellingen zelf kunnen veranderen en zelf kunnen kiezen om te veranderen van dns mocht ie er te vaak uitliggen.
Hoezo een ISP ? als je zelf de DNS draait heb je geen ISP nodig. Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd

Verwijderd

Als je zelf je DNS wilt draaien dan speel je eigenlijk zelf ISP. Je zult dan je domain moeten reggen bij 1 van de bedrijven die daar voor zijn, zoals NetworkSolutions, en volgens mij kan dat alleen met een credit card. Je kunt ook proberen om dat domain bij WideXS te reggen, betaal je gewoon alleen voor dat domain, en dan door WideXS laten verhuizen naar je eigen DNS. Weet alleen niet of je bij WideXS voor je domain met een creditcard moet betalen..

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45
Volgens mij wordt er hier een beetje met termen door elkaar gegoocheld.

Hij wil (denk ik) een eigen servertje thuis, onder eigen domein. Dat domein moet dus ergens geregged worden, waar hij zelf toegang om de juiste dns server aan te geven. op deze server (die overal kan staan imho) wil hij de entry (zone-file) kunnen editten om de boel naar eigen IP te laten verwijzen. En ohja, leiver niet betalen met CC. klopt dat?

Ik denk ook over zoiets, alleen heb ik eenn dynip. Ik denk erover een domeintje bij widexs te reggen (gaat via networksolutions geloof ik) en dan bij dyndns.org de DNS-servers te gebruiken... Helaas kost dit geintje wel wat geld...... :(

Verwijderd

in de goeie oude tijd heb ik gratis een .net domein geregged bij domainzero. Ik draai ook zelf thuis een nameserver nu...

Maar ja kan het beste toch maar ff een cc lenen van iemand oid...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 19:54

Bosmonster

*zucht*

www.byte.nl

registreert domein voor je, zelfs nl domeinen op hun naam.

de redirect werkt lekker als je zoals ik bijvoorbeeld toch al 50 MB webspace hebt bij XS4ALL. Ze linken je domein.nl met cloaking door naar je homepageruimte en redirecten alle email naar het dmoein naar jouw eigen adres.

Kost me slechts 50 piek per JAAR. 25 eenmalige registratie, incl NL-domein.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 12:01 schreef Bosmonster het volgende:
www.byte.nl

registreert domein voor je, zelfs nl domeinen op hun naam.
Ik kan uit ervaring zeggen dat je dat NOOIT moet doen. Voor je het weet ben je je domain kwijt.
de redirect werkt lekker als je zoals ik bijvoorbeeld toch al 50 MB webspace hebt bij XS4ALL. Ze linken je domein.nl met cloaking door naar je homepageruimte en redirecten alle email naar het dmoein naar jouw eigen adres.

Kost me slechts 50 piek per JAAR. 25 eenmalige registratie, incl NL-domein.
Als je toch een domain neemt, doe het dan ook gelijk goed, niks geen redirecting.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 19:54

Bosmonster

*zucht*

Ik noemde een goedkoop alternatief.

Een NL-domein laten registreren heeft risico's, maar daar valt mee te leven (ik ken de mensen bij byte.nl, zijn studenten).

Kijk.. voor een paar honderd gulden kan het natuurlijk altijd beter, maar als het gaat om een simpel en goedkoop alternatief is byte.nl een prima keuze.

• itsme
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 11:11 schreef valkenier het volgende:
Volgens mij wordt er hier een beetje met termen door elkaar gegoocheld.

Hij wil (denk ik) een eigen servertje thuis, onder eigen domein. Dat domein moet dus ergens geregged worden, waar hij zelf toegang om de juiste dns server aan te geven. op deze server (die overal kan staan imho) wil hij de entry (zone-file) kunnen editten om de boel naar eigen IP te laten verwijzen. En ohja, leiver niet betalen met CC. klopt dat?

Ik denk ook over zoiets, alleen heb ik eenn dynip. Ik denk erover een domeintje bij widexs te reggen (gaat via networksolutions geloof ik) en dan bij dyndns.org de DNS-servers te gebruiken... Helaas kost dit geintje wel wat geld...... :(
Jij begrijpt het :) ik wil overigens een .com of .net adres geen .nl dus ...

Verwijderd

nou ik snap wat je bedoeld, ik ben lid van SIDN en heb al voor meerdere mensen gedaan wat jij zoekt. Ik ga zeker geen URL posten anders is het weer spam..

Ik hoor wel als je intresse hebt :>

• The Source
  • Laatst online: 13:05
Dit topic is toch al een groot spam feest geworden dus je hoeft je helemaal niet in te houden hoor :)

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op maandag 25 juni 2001 19:55 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Jij begrijpt het :) ik wil overigens een .com of .net adres geen .nl dus ...
Op dinsdag 26 juni 2001 10:02 schreef mighty.m het volgende:
nou ik snap wat je bedoeld, ik ben lid van SIDN en heb al voor meerdere mensen gedaan wat jij zoekt. Ik ga zeker geen URL posten anders is het weer spam..

Ik hoor wel als je intresse hebt :>
Dit rijmt niet met elkaar ofwel ?? ;)

Verwijderd

die int. kan ook , maakt niet uit :> betaal ik met CC en jij via rekening.

Nouja om dan toch maar te spammen ;P als je intresse hebt mailen naar info@extremenet.nl want je zonefile moet wel aan bepaalde voorwaarden voldoen :(

Kost fl. 75,- ex BTW per jaar
Pagina: 1