"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
en toen ging ik zoeken en....
[topic=154738]
http://www.webhosters.nl
http://www.internetten.nl
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Wat een onzin! Er staan zat providers die zonder werken!Op zondag 24 juni 2001 10:26 schreef bas_konings het volgende:
Het topic gaat over ZONDER creditcard, in de faq kan men daar niks over vinden.
Ik heb nu twee bedrijven gemaild, maar zeker weten of t zonder creditcard kan weet ik niet, heb ze gemaild voor meer info.
http://www.2fast.nl/
http://www.ashosting.nl/domeinen.htm
heeft iemand ervaring met die twee?
Ik hoef alleen een domein, geen hosting dus !!!
Hier kan ik alleen mijn eigen server er niet aan hangen, het gaat mij erom om mijn vaste adsl ip aan een site te koppelenOp zondag 24 juni 2001 10:31 schreef dennisdotcom het volgende:
www.smallhold.nl
Waarom zou dat niet kunnen? Ze hebben toch een eigen DNS!Op zondag 24 juni 2001 10:36 schreef bas_konings het volgende:
Hier kan ik alleen mijn eigen server er niet aan hangen, het gaat mij erom om mijn vaste adsl ip aan een site te koppelen
Maar ik wil niet hun DNS ik wil mn eigen DNS !!!Op zondag 24 juni 2001 10:40 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Ze hebben toch een eigen DNS!
Als ik jou was dan zou ik 026-3563567 ff bellen. Die helpen je wel verder!Op zondag 24 juni 2001 10:42 schreef bas_konings het volgende:
Maar ik wil niet hun DNS ik wil mn eigen DNS !!!
Succes
Verwijderd
greetz
Dat zal toch niet zo'n probleem zijn. Trouwens het begrip server "bouwen" is eigenlijk sowiezo verkeerd, je moet zeggen server "configureren". Een server is immers een gewone pc.Op zondag 24 juni 2001 10:56 schreef raywarez.com het volgende:
als je een eigen dns wilt moet je zelf een server bouwen lijkt me.
En wat betreffende die DNS: als je je eigen DNS wilt koppelen aan internet ben je veel geld kwijt, vandaar ook dat ik dat nummer erbij zette.
Hoezo een ISP ? als je zelf de DNS draait heb je geen ISP nodig. Ik zie het probleem niet eerlijk gezegdIk bedoel dus dat ik een gratis dns provider (als je dat zo kunt noemen) aan het domein wil koppelen, ik wil deze instellingen zelf kunnen veranderen en zelf kunnen kiezen om te veranderen van dns mocht ie er te vaak uitliggen.
Verwijderd
Hij wil (denk ik) een eigen servertje thuis, onder eigen domein. Dat domein moet dus ergens geregged worden, waar hij zelf toegang om de juiste dns server aan te geven. op deze server (die overal kan staan imho) wil hij de entry (zone-file) kunnen editten om de boel naar eigen IP te laten verwijzen. En ohja, leiver niet betalen met CC. klopt dat?
Ik denk ook over zoiets, alleen heb ik eenn dynip. Ik denk erover een domeintje bij widexs te reggen (gaat via networksolutions geloof ik) en dan bij dyndns.org de DNS-servers te gebruiken... Helaas kost dit geintje wel wat geld......
Verwijderd
Maar ja kan het beste toch maar ff een cc lenen van iemand oid...
registreert domein voor je, zelfs nl domeinen op hun naam.
de redirect werkt lekker als je zoals ik bijvoorbeeld toch al 50 MB webspace hebt bij XS4ALL. Ze linken je domein.nl met cloaking door naar je homepageruimte en redirecten alle email naar het dmoein naar jouw eigen adres.
Kost me slechts 50 piek per JAAR. 25 eenmalige registratie, incl NL-domein.
Verwijderd
Ik kan uit ervaring zeggen dat je dat NOOIT moet doen. Voor je het weet ben je je domain kwijt.Op maandag 25 juni 2001 12:01 schreef Bosmonster het volgende:
www.byte.nl
registreert domein voor je, zelfs nl domeinen op hun naam.
Als je toch een domain neemt, doe het dan ook gelijk goed, niks geen redirecting.de redirect werkt lekker als je zoals ik bijvoorbeeld toch al 50 MB webspace hebt bij XS4ALL. Ze linken je domein.nl met cloaking door naar je homepageruimte en redirecten alle email naar het dmoein naar jouw eigen adres.
Kost me slechts 50 piek per JAAR. 25 eenmalige registratie, incl NL-domein.
Een NL-domein laten registreren heeft risico's, maar daar valt mee te leven (ik ken de mensen bij byte.nl, zijn studenten).
Kijk.. voor een paar honderd gulden kan het natuurlijk altijd beter, maar als het gaat om een simpel en goedkoop alternatief is byte.nl een prima keuze.
Jij begrijpt hetOp maandag 25 juni 2001 11:11 schreef valkenier het volgende:
Volgens mij wordt er hier een beetje met termen door elkaar gegoocheld.
Hij wil (denk ik) een eigen servertje thuis, onder eigen domein. Dat domein moet dus ergens geregged worden, waar hij zelf toegang om de juiste dns server aan te geven. op deze server (die overal kan staan imho) wil hij de entry (zone-file) kunnen editten om de boel naar eigen IP te laten verwijzen. En ohja, leiver niet betalen met CC. klopt dat?
Ik denk ook over zoiets, alleen heb ik eenn dynip. Ik denk erover een domeintje bij widexs te reggen (gaat via networksolutions geloof ik) en dan bij dyndns.org de DNS-servers te gebruiken... Helaas kost dit geintje wel wat geld......
Verwijderd
Ik hoor wel als je intresse hebt
Op maandag 25 juni 2001 19:55 schreef bas_konings het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetik wil overigens een .com of .net adres geen .nl dus ...
Dit rijmt niet met elkaar ofwel ??Op dinsdag 26 juni 2001 10:02 schreef mighty.m het volgende:
nou ik snap wat je bedoeld, ik ben lid van SIDN en heb al voor meerdere mensen gedaan wat jij zoekt. Ik ga zeker geen URL posten anders is het weer spam..
Ik hoor wel als je intresse hebt
Verwijderd
Nouja om dan toch maar te spammen ;P als je intresse hebt mailen naar info@extremenet.nl want je zonefile moet wel aan bepaalde voorwaarden voldoen
Kost fl. 75,- ex BTW per jaar