Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramvdV
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-04-2016
Mijn vraag
...als ik battlefield wil spelen dan bevries hef beeld binnen een minuut al tijdens het opstarten. En krijg dan de directx en xoms ook een punkbuster fout . Maar die zijn allen up to date. En ik speel nu om die reden al bijna twee jaar niet meer. Ook verschillende computer monteurs weten niet waarom dit steeds gebeurt. Wie weet het wel kan het zijn dat ik er Door punkbuster ben uitgegooid?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Phentium i7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Alle hardware is getest en Windows opnieuw geïnstalleerd.

Beste antwoord (via BramvdV op 27-04-2016 11:49)

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:48
Erg schrale info maar goed. Heb je dit al geprobeerd? http://answers.ea.com/t5/...y-PunkBuster/td-p/1649171

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Erg schrale info maar goed. Heb je dit al geprobeerd? http://answers.ea.com/t5/...y-PunkBuster/td-p/1649171

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramvdV
Bedankt voor de snelle en goede tip.
Ik denk dat ik hier wel iets mee kan, ga het vanavond gelijk uitproberen. (Ben nog ff aan het werk ) tnks!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
Geen probleem, laat het even weten of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramvdV
:-( geeft nu nog directx fout!
als ik bijna een server geladen heb dan hoor ik een soort van fout antwoord zoemer en dan bevriest het beeld en kan ik alleen met alt ctrl delete weer terug naar begin scherm

[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 02-05-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:40
Heb je de pagefile uitgeschakeld in Windows misschien? Dat geeft ook problemen met battlefield. Standaard heeft Windows een pagefile. Dus als je niet weet waar ik het over heb dan hoef je niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramvdV
komt mij niet bekent voor, heb nog geen idee wat het kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@BramvdV, zou je post voortaan willen editten i.p.v. steeds een nieuw post te maken?

Verder vind ik je startpost erg mager, wil je deze aavullen met uitgebreidere specificaties van je systeem etc?

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 02-05-2016 18:46 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Een beetje een long shot, maar ik kan me herinneren dat ik BF3 destijds op twee verschillende pc's speelde. Beiden Windows 7 en grofweg vergelijkbare hardware. Op één draaide ie als een zonnetje; op de ander soortgelijke problemen qua vastlopen.

Van alles geprobeerd, maar uiteindelijk bleek enkel een paardenmiddel te helpen: Windows 8.1 geïnstalleerd op de 'probleem-pc' en de problemen verdwenen als sneeuw voor de zon. Dus weet niet welke Windows versie je draait, maar een update naar Windows 8.1 of (op dit moment Windows 10) kan helpen, in het geval je deze versie van Windows nog niet draait.
Pagina: 1